Новини Ігри 14.02.2024 о 11:33 comment views icon

Продажі PS5 сягнули 55 млн — Sony знизила прогноз на рік (з 25 до 21 млн) і сказала не чекати продовження відомих франшиз до квітня 2025

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Продажі PS5 сягнули 55 млн — Sony знизила прогноз на рік (з 25 до 21 млн) і сказала не чекати продовження відомих франшиз до квітня 2025

Sony очікує, що продажі консолей PlayStation 5 «поступово знижуватимуться» протягом наступного фінансового року, який триватиме з квітня 2024-го по березень 2025 року, і підтвердила, що не планує випускати жодних «великих ексклюзивів в існуючих франшизах» протягом цього 12-місячного періоду.

У фінансових результатах компанії кварталу, що завершилися 31 грудня 2023 року, ігровий підрозділ Sony повідомив про черговий рекорд з точки зору доходів, коли продажі PS5 досягли 54,7 млн, але знизив свій прогноз продажів на рік.

Sony Interactive Entertainment має перед собою амбітну мету — продати 25 млн PS5 за рік, що закінчується в березні 2024 року. Однак в останньому кварталі вона продала 8,2 млн консолей, а загальна кількість за рік склала 16,4 мільйона. Компанія заявила, що тепер очікує відставання від початкової мети на 4 млн одиниць (21 млн).

Sony прагне продати 25 млн консолей PS5 до кінця фінансового року. І близько 17 млн за 2 півріччя

Корпорація очікує, що її сегмент «Ігри та мережеві послуги» отримає 210 млрд єн за рік (1,3 млрд доларів), що на 5% менше, що, за її словами, частково пов’язано зі зниженням продажів і збільшенням збитків від апаратного забезпечення через промоакції, передає VGC.

Онлайн-курс "Android Developer" від robot_dreams.
Курс для всіх, хто хоче навчитися розробляти застосунки для Android з нуля, створити власний пет-проєкт для портфоліо та здобути професію, актуальну наступні 15–20 років.
Програма курсу і реєстрація

Щодо апаратного забезпечення PS5, яка вступає у свій п’ятий рік з моменту запуску. Частково через те, що ми входимо в другу половину життєвого циклу консолі, ми прагнемо оптимізувати продажі з більшим акцентом на збалансованість з прибутком. Тому ми очікуємо поступове зниження продажів одиниць продукції, починаючи з наступного фінансового року.

Щодо програмного забезпечення сторонніх розробників, ми плануємо й надалі зосереджуватися на створенні високоякісної продукції та розробці ігор для live-сервісів. Але, попри те, що великі проєкти перебувають на стадії розробки, ми не плануємо випускати нові великі ігри існуючих франшиз у наступному фінансовому році, такі як God of War: Ragnarok та Marvel Spider-Man 2

— президент, головний операційний і фінансовий директор Sony Хірокі Тотокі.

Продажі PS5 сягнули 55 млн — Sony знизила прогноз на рік (з 25 до 21 млн) і сказала не чекати продовження відомих франшиз до квітня 2025

Продажі PS5 сягнули 55 млн — Sony знизила прогноз на рік (з 25 до 21 млн) і сказала не чекати продовження відомих франшиз до квітня 2025

Sony виділила гру Marvel’s Spider-Man 2, яка, за її словами, продалася в кількості 10 млн примірників. За словами компанії, серія Marvel’s Spider-Man продалася тиражем понад 50 млн копій по всьому світу на ПК і консолях.

Огляд Marvel’s Spider-Man 2. Супергерой року

 

Онлайн-курс "Android Developer" від robot_dreams.
Курс для всіх, хто хоче навчитися розробляти застосунки для Android з нуля, створити власний пет-проєкт для портфоліо та здобути професію, актуальну наступні 15–20 років.
Програма курсу і реєстрація

Кількість щомісячних активних користувачів PlayStation Network (MAU) також досягла рекордного рівня в 123 мільйони, що на 11 мільйонів більше, ніж торік. За словами Sony, MAU — це приблизна загальна кількість унікальних акаунтів, які грали в ігри або користувалися послугами PlayStation Network протягом останнього місяця кварталу.

Продажі програмного забезпечення (PS4 і PS5) зросли на 3,2 млн в річному обчисленні, до 89,7 млн одиниць. Цифрове програмне забезпечення склало 66% квартальних продажів ігор у порівнянні з 62% минулого року.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: