Новини Авто 05.07.2023 о 17:45

Toyota анонсувала електромобілі на твердотілих батареях із запасом ходу до 1200 км та заряджанням до 10 хвилин

https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Toyota оголосила про плани вдвічі зменшити розмір, вартість та вагу акумуляторів для своїх електромобілів. Цього вдасться досягти завдяки прориву в технології твердотілих акумуляторів. Провідний експерт Toyota з акумуляторів заявив, що спрощення процесу виробництва акумуляторних матеріалів зменшить вартість пристроїв наступного покоління.

«Що стосується наших як рідинних, так і твердотілих батарей, ми прагнемо радикально змінити нинішню ситуацію, коли сучасні батареї занадто великі, важкі й дорогі», ─ сказав Кейджі Кайта, президент центру досліджень та розробок Toyota з вуглецевої нейтральності. «Що стосується потенціалу, ми прагнутимемо скоротити вдвічі всі ці фактори».

Минулого місяця Toyota оголосила про свої плани розпочати комерційну експлуатацію твердотілих акумуляторів в електромобілях до 2027 року. Також компанія пообіцяла довести запас ходу електромобілів до 1000 км.

Твердотілі акумулятори вважаються галузевими експертами найбільш перспективною технологією для розв’язання проблем акумуляторів в електромобілях, таких як час заряджання, місткість та ризик займання. У таких батареях замінюють рідкий електроліт твердим і використовують металевий літій на аноді замість графіту ─ поточного стандартного рішення в літій-іонних батареях. Але ця технологія є дорогою та складною у виробництві. Це змушує виробників відкладати її запуск, а натомість зосереджувати зусилля на літій-іонних акумуляторах.

Спочатку Toyota заявляла, що вона має намір почати продавати гібридні автомобілі з твердотілими акумуляторами, а не повністю електричні ─ до 2025 року. Але нині компанія знайшла способи розв’язання проблем з довговічністю, що виникли близько 3 років тому, і тепер має достатньо впевненості, щоб до 2027 або 2028 року почати масове виробництво твердотілих батарей для електромобілів.

Toyota заявила, що здійснила «технологічний прорив» у розв’язання проблем довговічності й знайшла «рішення для матеріалів», яке дозволить електромобілю з твердотілою батареєю мати запас ходу 1200 км і час зарядки 10 хвилин або менше.

Крім того, шляхом скорочення кількості процесів, необхідних для виготовлення матеріалів для акумуляторів, вартість твердотілих батарей може бути знижена до рівня, аналогічного літій-іонним акумуляторам на рідкій основі (або навіть нижче).

Джерело: ft

Завантаження коментарів...

Нові тексти

Дописи
Як я став жертвою обману з боку інтернет-магазину Алло
https://secure.gravatar.com/avatar/b2ace547966b314a7167ad6ba313e89e?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/b2ace547966b314a7167ad6ba313e89e?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.png
Дописи
Занадто гарячий для гри? Питання теплового управління в ігрових ноутбуках
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/20210505_160740-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/20210505_160740-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/20210505_160740-150x150.jpg
Дописи
Старий японець проти Samsung: битва відеокамер (чи побиття) на прикладі Samsung S21 FE, Canon DC 21 та Samsung GT-i8262
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/ledifen-gordonfreeman-finale-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/ledifen-gordonfreeman-finale-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/ledifen-gordonfreeman-finale-150x150.jpg
Загрузити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: