
Розробники потурбувалися про тих, хто завмирає перед вибором діалогів у RPG.
Компанія Ubisoft запровадить в Assassin’s Creed Shadows спеціальний «канонічний режим», який автоматично обере всі «правильні» репліки в діалогах та сюжетні повороти замість користувача.
Керівник проєкту Джонатан Дюмон розповів про особливості нововведення на Reddit.
«Вибір найбільше впливає на вербування союзників і романтичні стосунки з персонажами. Оскільки думки фанатів щодо розгалужених діалогів розділилися, ми додали опцію Canon Mode. Сподіваюся, це принесе задоволення всім», — пояснив він.
Нова система стане порятунком для гравців, які часто вагаються перед важливими рішеннями в RPG. Canon Mode гарантує проходження за канонічним сюжетом, що особливо важливо для послідовності подій у майбутніх частинах серії.
Гравці зможуть виконувати завдання в довільному порядку завдяки нелінійній кампанії. За словами Дюмона, «кожна сюжетна лінія має узгоджену історію з ключовими моментами, які вводять більш лінійні та кінематографічні наративні секції».
Особливістю гри стане можливість проходити місії за двох персонажів — Наое та Ясуке, що суттєво вплине на розвиток подій.
«Ми даємо можливість пройти багато місій як за Наое, так і за Ясуке, що може вплинути на розвиток деяких сюжетних ліній», — додав керівник проєкту.
Реліз Assassin’s Creed Shadows перенесли з листопада на 14 лютого 2025 року. Додатковий час розробники витратили на вдосконалення механік паркуру та відбивання атак. «Ми змогли внести зміни в систему паркуру, допрацювати механіку парирування та попрацювати над кінематографічними переходами. Наприклад, ми відчували деяку “липкість” у паркурі, тож затримка дала нам змогу прискорити відгук на введення та виправити поведінку на дахах, яка заважала плавності рухів Наое», — розповів Дюмон.
В Assassin’s Creed Shadows буде система будівництва баз, яка нагадує The Sims
Джерело: PCgamer
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: