Новини Новини 27.10.2022 о 17:28 comment views icon

Xbox Game Pass приносить 15% прибутку Microsoft від контенту та Xbox – Філ Спенсер

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

CEO ігрового підрозділу Microsoft Філ Спенсер повідомив, що служба передплати Xbox Game Pass вже приносить прибуток. Виступаючи на конференції WSJ Tech Live, Спенсер також зазначив, що частка Xbox Game Pass становить близько 15% доходу Microsoft від контенту та Xbox. Тепер він очікує, що надходження від Xbox Game Pass залишаться на рівні 10-15% – це буде дуже вигідно для компанії.

При цьому Спенсер припускає, що Xbox Game Pass не домінуватиме у доходах Microsoft від ігор. На це є причина – залишилося не так багато власників консолей Xbox, які ще можуть підписатися на цю послугу.

«Ми спостерігаємо неймовірне зростання на ПК. На консолях я помітив уповільнення зростання, головним чином тому, що в якийсь момент ви охоплюєте всіх користувачів консолей, які хочуть передплатити», – пояснює Спенсер.

Microsoft нещодавно повідомила, що кількість підписок на PC Game Pass збільшилася на 159% порівняно з минулим роком і що понад 20 млн осіб використовують Xbox Cloud Gaming, порівняно з 10 млн на початку цього року. ПК виглядає як очевидна сфера зростання, але завжди є і мобільні пристрої.

Microsoft PC Game Pass

 

Онлайн-курс "Створення особистого бренду" від Skvot.
Прокачайте особистий бренд для підсилення власного бізнесу, підвищення продажів та впізнаваність на ринку.
Дізнатись більше про програму курсу і досвід лектора

Компанія створює магазин мобільних ігор для Xbox, щоб конкурувати з Apple і Google, але вона зіткнеться з проблемами при розширенні Xbox Game Pass на таких платформах, як iOS – там нині неможливо пропонувати магазини, що конкурують, і навіть програми для хмарних ігор. Спенсер визнав наявність цих проблем, але вважає, що Microsoft грає у довгу гру з мобільним магазином Xbox.

«Якщо ви зробите довгострокову ставку, яку ми робимо, на те, що ми зможемо отримати доступ до гравців на найбільших платформах, на яких люди грають, — телефонах Android та iOS, — ми хочемо увійти в позицію вже з контентом, гравцями та можливостями магазину, щоб скористатися моментом».

Ціноутворення було ще однією гарячою темою під час виступу Спенсера на Tech Live. Хоча Microsoft не підняла ціну на Xbox Game Pass або консолі, Спенсер натякнув, що у майбутньому можливі зміни.

«Ми утримували ціни на нашу консоль, ми утримували ціни на ігри та нашу підписку. Я не думаю, що ми зможемо це робити вічно. Я дійсно думаю, що в якийсь момент нам доведеться підняти деякі ціни на деякі речі, але напередодні ми подумали, що дуже важливо зберегти ті ціни, які у нас є».

https://itc.ua/ua/novini/ukrayinskij-interfejs-xbox-microsoft-dodala-ukrayinsku-lokalizatsiyu-u-novu-alfa-versiyu-proshivki/

Джерело: The Verge

Онлайн-курс "Створення особистого бренду" від Skvot.
Прокачайте особистий бренд для підсилення власного бізнесу, підвищення продажів та впізнаваність на ринку.
Дізнатись більше про програму курсу і досвід лектора

 


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: