Kyiv, Ukraine - August 20 2021: Kyiv Food Market - 22 restaurants under one roof in the former building of the Arsenal plant
Експерти сайту Promocodius, де зібрані промокоди популярних компаній України і світу, стверджують: попри війну, промокоди та купони на знижки продовжують активно використовувати. Навіть більше – якщо раніше ними користувались приблизно 25% користувачів, то зараз цей відсоток виріс.
У партнерському матеріалі з Promocodius експерти сайту розповіли MC.today, із чим це пов’язано та які промокоди найчастіше використовують українці.
Перше місце посіли знижкові промокоди, які дозволяють купити товар чи замовити послугу за зниженою ціною. Ними користувалися понад 50% респондентів. У березні – квітні із цими промокодами українці найчастіше купували дрібну електроніку, сезонний одяг і взуття.
За даними promocodius.com, у перші місяці війни українці частіше стали використовувати купони на безкоштовну доставку готової їжі – попит на них зріс на 10% у порівнянні з довоєнним періодом. Також збільшилась популярність кодів таксі – попит на них виріс на 18%. Приблизно 12% людей шукали та використовували купони для отримання мікрозайму на прийнятніших умовах.
Натомість заохочення, пов’язані зі сферою розваг
Подивитися, які зараз є промокоди на знижки, можна тут.
За даними нашої компанії, у травні – червні українці почали знову приділяти час розвагам: відповідні промокоди стали використовувати на рівні грудня – січня.
Наприклад, в останні два місяці люди почали частіше ходити в кіно, на концерти чи до театру: коди на такі розваги мають більший попит, ніж у березні – квітні.
Покращилися справи й у сфері ресторанного бізнесу та туризму. Наприклад, промокоди на доставку страв додому наразі використовують на 17% частіше, ніж на початку весни. Чимало респондентів шукають й інші спеціальні пропозиції від закладів харчування, зокрема знижки на бізнес-ланчі, походи до ресторанів компанією тощо.
Попри ситуацію у країні, наші громадяни планують відпочинок. Приблизно 31% українців планує відпустку в Україні та використовує промокоди для отримання знижок на відпочинок і транспорт.
Готуються наші співвітчизники і до купального сезону: стабільно зростає попит на купони, які забезпечують знижку на купальники та інші види пляжного одягу, а також на протисонцеву косметику.
А от поїздки за кордон і відпочинок у тамтешніх готелях менш затребувані. Статистика промокодів показує, що відпочивати там збирається приблизно 5% українців. Добиратися до цих країн вони планують через аеропорти Молдови, Польщі та Румунії, до яких дістануться автобусом.
Якщо говорити про побутову техніку та гаджети, то на початку весни популярність промокодів на їх купівлю знизилася більш ніж на 30%. Зараз ситуація повернулась на рівень грудня – січня. Також українці у порівнянні з березнем – квітнем стали на 16% частіше використовувати промокоди на купівлю побутової техніки.
Подивитися категорії товарів і знижки.
За нашими даними, промокоди переважно використовують молоді люди 18–35 років. Вони складають понад 65% від усіх користувачів сайту Promocodius. Натомість люди середнього та літнього віку значно рідше заощаджують таким чином. Наприклад, усього 12% опитаних віком 50–65 років знають, що можна економити з допомогою промокодів, кешбеку чи безкоштовних купонів.
Звідки ж користувачі інтернету дізнаються про найактуальніші промокоди? Приблизно 50% опитаних людей зазначили, що шукають їх на сайтах-агрегаторах і в спеціальних розділах інтернет-магазинів. Вони відзначають, що це найпростіший і найзручніший спосіб не пропустити вигідну пропозицію.
Ще 15%