Новости Новости 06.07.2021 в 17:45 comment

Китайський таксі-сервіс DiDi ще ближче до запуску в Україні — вже працює локальний сайт (але є сумніви щодо його офіційності)

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Ще у лютому поточного року ми розповідали про те, що китайський таксі-сервіс DiDi збирається вийти на ринок України до кінця поточного року. Судячи з того, що локальний сайт сервісу вже працює, чекати залишилося недовго.

На українському сайті DiDi можна знайти форму для реєстрації водіїв, де їм обіцяють низьку комісію (до 12%), вбудовані в додаток функції безпеки та цілодобову підтримку по телефону.

Китайський таксі-сервіс DiDi ще ближче до запуску в Україні - вже працює локальний сайт (але є сумніви щодо його офіційності)

У той же час пасажирам обіцяють безпеку, підтримку, незмінну вартість поїздки, відому наперед, сплату карткою або готівкою, можливість змінити пункт призначення або додати додаткові точки висадки, та інтелектуальні алгоритми диспетчерського управління для прогнозування попиту та пропозиції.

Також на сайті вже є посилання на додаток DiDi для Android та iPhone, але поки що в Україні цей додаток не працює.

Китайський таксі-сервіс DiDi ще ближче до запуску в Україні - вже працює локальний сайт (але є сумніви щодо його офіційності)

Цікаво, що днями за даними Bloomberg компанія DiDi втратила близько $22 млрд ринкової вартості через те, що китайський регулятор наказав видалити платформу компанії з магазинів додатків через ризики втрати платформою конфіденційних даних.

Онлайн-курс "Business English for Marketers" від Laba.
Опануйте професійну англійську для маркетингу.Розширте карʼєрні можливості для роботи з іноземними колегами: від розробки нових продуктів до презентації стратегії бренду.
Детальніше про курс

Зазначимо, що DiDi — це китайський агрегатор таксі, яким користуються понад 450 млн пасажирів та кілька мільйонів водіїв. З моменту заснування в 2012 році компанія зібрала інвестицій більше як на $21 млрд, за останніми доступними даними її оцінка перевищує $56 млрд.

Оновлено. Вже після публікації новини в редакцію звернулися представники сервісу, що займаються PR компанії DiDi в регіонах Східної Європи і Центральної Азії. За їх даними офіційного сайту DiDi в Україні поки що немає, а той, про який ми розповіли, не належить компанії. У той же час це джерело не стало заперечувати скорий вихід сервісу на ринок України, отже ми продовжуємо стежити за ситуацією.

Джерело: DiDi


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: