Статті Статті 20.12.2022 о 10:00 comment views icon

Гід покупця: ТОП-5 автомобілів С-SUV – порівнюємо Honda HR-V, MG HS, Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Volkswagen T-Roc

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Ситуація складна, постачання автомобілів не постійні, ціни змінюються – але  все-таки автомобільний ринок України живий! Доказом цього є старти продажів нових автомобілів на нашому ринку. Та ще яких: абсолютно нові покоління моделей Honda HR-V та Nissan Qashqai, оновлений кросовер Volkswagen T-Roc. Хто з них кращий, хто гірший? А якщо додати ще кілька цікавих учасників? Про те, який автомобіль класу C-SUV обрати та придбати – розповім у цьому гіді покупця.

П’ятірка автомобілів для порівняння

Отже, причину наявності трьох автомобілів у нинішньому переліку ТОП-5 вже зазначено вище. Бестселер Nissan Qashqai змінив покоління – це нова заявка на успіх? Кросовер Honda HR-V став на голову кращим за попередника – але як він посеред конкурентів?

Оновлений автомобіль Volkswagen T-Roc гарний – проте чи достатньо цього проти суперників? Також не забудемо про «лева» Peugeot 3008: він оновився відносно недавно, він все також популярний у покупців. А на роль «джокера» візьмемо кросовер MG HS: найпотужніший двигун, повний привод, відносна доступність – допоможе?

Honda HR-V – орієнтовна ціна $29-34 тис.

MG HS – орієнтовна ціна $20-27,5 тис.

Nissan Qashqai (включно з гібридами MHEV) – орієнтовна ціна $22-39 тис.

Курс Job Interview Crash Course від Enlgish4IT.
Отримайте 6 шаблонів відповідей на співбесіді, які ви зможете використовувати для структурування своїх відповідей. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Приєднатися

Peugeot 3008 (включно з версією Hybrid4) – орієнтовна ціна $28-58 тис.

Volkswagen T-Roc – орієнтовна ціна $28-32 тис.

Ох, яка компанія зібралася: два «японці», два «європейці», один «китаєць»! Є бензинові, дизельні, гібридні версії. Є передній чи повний привод. А ще у кожному з цих автомобілів є достатній простір салону, місткий багажник, нормальний кліренс.

Ціни проставлені для всіх версій автомобілів – від найдоступнішої до максимальної. Ціни приблизні та вказані у валюті через можливі сильні курсові коливання, проте цінові орієнтири все-таки намічаються. Всі автомобілі будуть оцінюватися в кількох ключових номінаціях з призначенням балів від 1 до 5. Також наводитиму фотографію автомобіля, який є переможцем даного блоку і давати короткі пояснення біля кожного пункту.

Комплектація та ціна автомобіля

Перемога за Nissan Qashqai. Він пропонує найширший вибір версій, вже в базі тут багато систем безпеки, а в середніх і максимальних версіях – адаптивні фари, проєкція на скло, масажні сидіння, люк-панорама.

Курс Job Interview Crash Course від Enlgish4IT.
Отримайте 6 шаблонів відповідей на співбесіді, які ви зможете використовувати для структурування своїх відповідей. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Приєднатися

Наприклад, нові «розумні фари» є у Volkswagen T-Roc, масажні сидіння знайдуться у Peugeot 3008, а новинка Honda HR-V також може порадувати чудовою «базою». При цьому в кожному автомобілі, навіть у базовій версії, вже є світлодіодні фари, клімат-контроль, легкосплавні колісні диски, мультимедіа з кольоровим сенсорним дисплеєм, передні та бокові подушки безпеки.

Тільки шкода, що Honda і Volkswagen не мають вибору двигунів – всі версії побудовані на основі 1,5-літрового бензинового мотора (включаючи версію Volkswagen T-Roc R-Line) і переднього приводу. Тільки у «німця» це потужний «турбо», а у «японця» економічний гібрид.

Автомобіль Peugeot 3008 пропонує вибір з пари дизелів з переднім приводом; бензинова потужна версія Peugeot 3008 Hybrid4 з повним приводом стоїть окремо. Кросовер Nissan Qashqai взагалі може запропонувати мотори різної потужності (ще й гібриди вже приїжджають), передній або повний привод, «механіку» або «автомат» у вигляді CVT-варіатора.

На тлі конкурентів, автомобіль MG HS відстає з погляду оснащення: тут не знайдеш адаптивний «круїз» чи проєкцію на лобове скло, тут немає «преміум»-музики чи масажу. Але навіть його оснащення буде цілком достатньо для комфортного життя: в базі є кондиціонер, звичайний «круїз», підключення смартфонів. А ще є вибір між 1,5 або 2,0-літровим мотором, переднім або повним приводом, «механікою» або «автоматом».

Загалом:

Nissan Qashqai – 5 (широкий вибір версій, гідна «база» та максимальна «максималка»)

Peugeot 3008 – 4 (є вибір комплектацій та моторів, гарне оснащення і навіть «нічне бачення»)

Honda HR-V – 3 (є вибір комплектацій, гарне оснащення)

Volkswagen T-Roc – 3 (є вибір комплектацій, гарне оснащення)

MG HS – 2 (є вибір моторів, але обладнання поступається суперникам)

Гід покупця: ТОП-5 автомобілів С-SUV – порівнюємо Honda HR-V, MG HS, Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Volkswagen T-Roc

Все просто: кросовер Nissan Qashqai пропонує найширший перелік версій, що дозволяє максимально точно відповідати запитам покупців і розширити цінову вилку – варіант  знайдеться для кожного!

Внутрішній простір, трансформація салону

Також все просто: переможець – Honda HR-V. Чому так? Тому що чотири автомобілі з п’яти дають плюс-мінус порівняний салон та багажник: це Honda HR-V, Nissan Qashqai, Peugeot 3008, MG HS. Три останні отримують просторий салон коштом збільшення розмірів, мінімальну перевагу Nissan Qashqai запишемо на перпендикулярне відчинення дверей і продуману організацію багажника.

Кросовер Peugeot 3008 відрізняється відмінним оздобленням, а MG HS може запропонувати очищувач повітря та регулювання кута нахилу спинки заднього дивана. Але всього цього замало у порівнянні з тією зручністю, яку дає Honda HR-V зі своїми «диво»-сидінням. Найкомпактніший Volkswagen T-Roc очікувано пропонує і найменший салон. Хоча і його простір мінімально достатній, спереду є нова м’яка панель, а ззаду передбачені дефлектори вентиляції та підлокітник: можна жити.

Загалом:

Honda HR-V – 5 (нормальний простір салону, можливості трансформації, гарне оздоблення)

Nissan Qashqai – 4 (нормальний простір салону, зручне відкривання дверцят, полички багажника)

Peugeot 3008 – 4 (нормальний простір салону, відмінне оздоблення)

MG HS – 3 (нормальний простір салону, очисник повітря, регулювання спинки)

Volkswagen T-Roc – 3 (достатній простір салону, гарне оздоблення та багажник)

Гід покупця: ТОП-5 автомобілів С-SUV – порівнюємо Honda HR-V, MG HS, Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Volkswagen T-Roc

Кросовер Honda HR-V намагається догодити всім: попереду – класне оздоблення та увага до дрібниць, позаду – чудовий простір та можливості трансформації.

Поведінка на дорозі, комфорт та керованість

На перемогу претендують одразу два автомобілі – це Peugeot 3008 та Volkswagen T-Roc. Обидва пропонують вдале налаштування ходової частини: гарний комфорт, легкість керування, бажання повертати. Ось якби ще навчити Peugeot не «тягнути» при старті з місця – адже його турбодизель відмінно «розкривається» при прискореннях у русі.

А зауваження до автомобіля Volkswagen T-Roc полягає в роботі коробки DSG, яка любить зарано перемикатись нагору – але все вирішується S-режимом! І тоді виявляє, що 150-сильний Volkswagen може випередити 180-сильний Peugeot, даруючи розгін до «сотні» менш як дев’ять секунд.

На аналогічне здатний тільки MG HS, оснащений 2-літровим двигуном на 228 к.с. потужності. Хоча взагалі з таким показником він має просто розносити суперників на друзки, але щось не склалося. Проте комфорт хороший: кросовер MG HS їде відверто м’яко. Такий акцент на комфорті роблять також «японці» Honda та Nissan. Додаючи до цього зручність керування прискорення та непоганий взаємозв’язок «по керму».

Загалом:

Peugeot 3008 – 5 (відмінний баланс керованості та комфорту; гарне прискорення на ходу)

Volkswagen T-Roc – 5 (також відмінний баланс, хороша динаміка в S-режимі)

Honda HR-V – 3 (добрий комфорт, зручне керування прискоренням)

Nissan Qashqai – 3 (добрий комфорт, приємний старт з місця)

MG HS – 2 (комфорт і «виїзд» з 9 секунд, хоча від 2-літрового «турбо» чекаєш більшого)

Поставлю фотографії одразу двох автомобілів-переможців, хоч до кожного є невелике зауваження. У випадку Peugeot – від великого 180-сильного дизеля чекаєш яскравішого старту з місця. У випадку Volkswagen він повністю розкривається тільки в S-режимі коробки.

Споживання палива, гарантія, ліквідність

Найскромніша витрата палива – у гібрида Honda. Плюс ще 3-річна загальна гарантія та 5-річна гарантія на компоненти гібридної системи. Плюс ще відома марка, що обіцяє гарне збереження ціни під час перепродажу.

Десь поряд Nissan Qashqai, ось тільки економічність підкачала. Можливо, гібридні версії допоможуть – розповім вже у новому році. На цьому фоні Volkswagen і Peugeot можуть відразу запропонувати кращу паливну ощадливість. Плюс у Peugeot більша стандартна гарантія та гнучкі умови додаткової гарантії – аж до п’яти років. До речі, кросовер MG HS також пропонує 5-річну гарантію. Але врахуйте високий рівень споживання палива та китайське виробництво.

Загалом:

Honda HR-V – 5 (низький рівень споживання палива, гарна гарантія)

Nissan Qashqai – 4 (середня економічність, стандартна гарантія)

Peugeot 3008 – 4 (невелике споживання палива, є збільшена гарантія)

Volkswagen T-Roc – 4 (невелике споживання палива, стандартна гарантія)

MG HS – 2 (високе споживання палива та китайське походження, але +1 за 5-річну гарантію)

Гід покупця: ТОП-5 автомобілів С-SUV – порівнюємо Honda HR-V, MG HS, Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Volkswagen T-Roc

Тут Honda HR-V пограла у гру Toyota: чудова економічність, розширені умови гарантії, ліквідність при перепродажі на вторинному ринку. Але якщо Nissan Qashqai додасть економічні гібриди…

Повний привод, можливості на бездоріжжі

Все просто: хто має повний привід, то й переміг. Хто має? Правильно, це автомобілі Nissan Qashqai та MG HS. Номінально повний привід є у гібрида Peugeot 3008 Hybrid4, але він доступний далеко не кожному покупцеві – занадто висока ціна.

Решта власників Peugeot 3008 залишається сподіватися на систему Grip Control – але теж допомога! Парочка автомобілів Volkswagen T-Roc та Honda HR-V доступні на ринку України лише у версіях з переднім приводом, але у «японця» більше кліренс і є помічник при спуску зі схилу.

Загалом:

Nissan Qashqai – 5 (є повний привод, режими Snow/Off-road, кліренс 180 мм)

MG HS – 4 (є повний привод, режим Lock, кліренс 175 мм)

Peugeot 3008 – 3 (передній привод та Grip Control або дорогий гібрид Hybrid4 з повним приводом)

Honda HR-V – 2 (передній привод, допомога під час спуску, кліренс 188 мм)

Volkswagen T-Roc – 1 (передній привод, кліренс 161 мм)

Гід покупця: ТОП-5 автомобілів С-SUV – порівнюємо Honda HR-V, MG HS, Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Volkswagen T-Roc

Автомобіль Nissan Qashqai доступний з повним приводом у кількох комплектаціях (під різний «гаманець покупця»), плюс тут передбачені режими руху снігом та бездоріжжям.

Підсумки в балах та коментарі

Підбиваємо підсумки відразу у двох заліках: «абсолют» – найкращий результат з балів без урахування ціни, «вигідна покупка» – співвідношення між ціною та кількістю набраних балів.

Абсолют – найкращий результат за сумою балів:

Nissan Qashqai – 21 бал

Peugeot 3008 – 20 балів

Honda HR-V – 18 балів

Volkswagen T-Roc – 16 балів

MG HS – 13 балів

Вигідна покупка – співвідношення ціни та набраних балів:

Nissan Qashqai – ціна $1-1,9 тис. за 1 бал

MG HS – ціна $1,5-2,1 тис. за 1 бал

Honda HR-V – ціна $1,6-1,9 тис. за 1 бал

Volkswagen T-Roc – ціна $1,75-2 тис. за 1 бал

Peugeot 3008 – ціна $1,4-2,9 тис. за 1 бал

Переможець порівняння – новий кросовер Nissan Qashqai. Причому як в абсолюті (тут спрацювало оснащення, комфорт підвіски, наявність версій з повним приводом), так і в питаннях ціни (тут допоміг широкий вибір комплектацій).

Обов’язково відзначу кросовер Peugeot 3008 – він довів, що, як і раніше, готовий до боротьби за покупця з молодими конкурентами.Тільки будьте готові за це платити: «найсмачніші» версії виявляються дорожчими за конкурентів – і я навіть не про Hybrid4, а взагалі.

Також обов’язково відзначу нове покоління Honda HR-V: автомобіль реально став на голову кращим за попередника і тепер готовий грати в класі навіть проти найнебезпечніших суперників.

Одним з таких виступає кросовер Volkswagen T-Roc – гарний на дорозі та в оснащенні, але йому бракує вибору версій: додати повний привід, економічний дизель, потужний бензин.

Нарешті, кросовер MG HS: він вдало грає у гру «багато автомобіля за мало грошей», хай навіть програє в абсолюті. Але опинитися у компанії таких гравців – це вже успіх.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: