Огляди Авто 13.06.2023 о 11:00 comment views icon

Тест-драйв Infiniti QX55: краса врятує світ та продажі

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Тест-драйв Infiniti QX55: краса врятує світ та продажі

Нарешті автомобіль Infiniti QX55 дістався України! Після короткого першого знайомства тепер є вдосталь часу для вивчення нового купе подібного кросовера. Що він приніс, окрім дизайну? Як їде на наших дорогах? Скільки коштує та хто в конкурентах? Зараз все розповім – у форматі великого детального огляду.

Позиціювання Infiniti QX55

Наче все просто: у вигляді Infiniti QX55 маємо кросовер з модним зараз купе-подібнім силуетом кузова. Автомобіль стартував 2021 року – спочатку для ринку США, а потім й для інших. Прямих попередників у моделі Infiniti QX55 немає, це перше покоління автомобіля. А ось тепер про те, що не просто.

По-перше, одразу зрозуміло – автомобіль Infiniti QX55 побудовано на основі Infiniti QX50: ідентична техніка, салон та оснащення. По-друге, водночас автомобіль Infiniti QX55 своїм дизайном наслідує відомий Infiniti FX: великі колеса, «арка» даху, масивний капот.

Відраховуємо історію Infiniti QX55 починаючи з 2021 року – це перше покоління моделі. Хоча можна поглянути й далі: стилістично автомобіль нагадує колись культовий Infiniti FX, а технічною основою виступив кросовер Infiniti QX50 (його ми ще згадаємо не раз).

Як їде Infiniti QX55

Ось, наприклад, просто зараз і згадаємо. Адже за манерами на дорозі, автомобіль Infiniti QX55 дуже подібний до Infiniti QX50. Наприклад, він явно не поспішає з прискореннями: старт з місця дається плавно, набирання швидкості не вражає.

В діапазоні до 2,5-3 тисяч обертів аж ніяк не віриться у 250 к.с. потужності та 380 Нм крутного моменту – враження таке, що тут на третину менше. Звісно, на це враження впливає також «автомат»-варіатор, необхідність обертати елементи повного приводу, загалом вага автомобіля. Проте ось результат: у перші миті старту кросовер Infiniti QX55 не поспішає, замість цього акцентуючи на плавності рухів.

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Але ж не відпускайте педаль акселератора та зачекайте кілька секунд – й отримаєте перше відчуте прискорення на 3-4 тисячах обертів. А далі двигун підхоплює і починає потужно «везти» аж до червоної зони! Плюс є кілька режимів руху, які реально помітно впливають на стиль керування: наприклад, в спорт-режимі коробка та двигун налаштовані так, що останній майже завжди перебуває в зоні трьох тисяч обертів і вище – тому завжди є гарне прискорення.

Такого подвійного характеру в ходовій частині вже немає. Зате є комфорт. Проте знову – це питання порівняння. Якщо згадати кросовер Infiniti QX50, то автомобіль Infiniti QX55 більш жорсткий на глибоких ямах. Проте якщо казати загалом, то купе-кросовер Infiniti QX55 виявиться одним з найбільш комфортних у класі.

Наприклад, якщо на швидкості проїхати серію нерівностей, то він лише плавно похитається немов на хвилях. Ще приклад: якщо повільно переїжджати середньорозмірні ями – то автомобіль проїздить їх неначе катком, завдяки великим 20-тим колесам.

Ну й приклад на завершення: якщо не силувати двигун працювати вище 3-3,5 тисячі, то в салоні його ледь чутно. Аналогічно, як аеродинамічні шуми або роботу підвіски. Тобто, загалом складається враження автомобільного звукоізольованого кокона.

Автомобіль Infiniti QX55 виглядає потужно та динамічно, але більше полюбляє розмірений темп руху. Нехай і їхати на високій швидкості, проте з плавними прискореннями та реакціями: що у питаннях роботи мотора, що у питаннях керованості або комфорту підвіски. Хоча насправді він може поїхати динамічно: «сотня» вкладається у 7,2-7,6 секунди (заявлено 7,5 секунд) в залежності від обраних налаштувань та методу старту. До речі, якщо вже порівнювати Infiniti QX55 та Infiniti QX50, то відмінності є не тільки в загальному силуеті кузова, але й в деталях: передній бампер та решітка радіатора, ліхтарі у вигляді клавіш піаніно, оригінальні чорно-сріблясті 20-дюймові колісні диски…

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Продовжуємо порівнювати дві моделі в салоні. Який майже ідентичний: передня панель з плавними лініями, два дисплеї на центральній консолі; проте ще й місце для фізичних кнопок знайшлось. Сидіння м’які та мають непоганий діапазон регулювань – звісно, з електроприводом; як і кермо. А ще в салоні увагу привертають алюмінієві решітки динаміків, двоколірне шкіряне оздоблення, окремий блок керування навігацією та камерами. Ось наче Infiniti й намагається зробити «по багатому», але робить це у власному розумінні.

Згадується Infiniti QX50 – там був чудовий варіант з різно-фактурним та різноколірним оздобленням салону. Тут такого немає, автомобіль Infiniti QX55 віддає перевагу більш традиційним комбінаціям: темний-сірий та молочно-білий колір (є ще яскраво-червоний варіант), металізовані декоративні вставки замість світлого дерева. Ось такі відмінності.

Проте найбільша відмінність, звісно, на другому ряду сидінь. Коли бачиш дизайн та дах автомобіля Infiniti QX55, то одразу виникають сумніви та неприємні питання щодо простору для задніх пасажирів. Але насправді все більш ніж задовільно!

По-перше, велика колісна база забезпечує ну дуже непоганий запас простору для ніг – обіцяно 380-801 мм в залежності від положення заднього дивану. По-друге: так-так, цей диван може зміщуватись вперед/назад, а його спинка дає можливість регулювати кут нахилу. По-третє, передбачено не лише «обов’язкова програма» у вигляді підлокітника та дефлекторів вентиляції, але також й окрема зона «клімату» для задніх пасажирів.

Питання викликає лише запас простору над головою. Хоча це питання постає лише для високих пасажирів – а ось людям середнього зросту запасу по висоті вистачає. Та й багажник непоганий: 555 літрів об’єму, великий отвір для завантаження, електропривод кришки, є прихована ніша-піддон.

Гарний, заспокійливий, «релаксовий» салон. Хтось скаже, що тут панує дух 2010-х років, а не 2020-х. Але я відповім, що тут також є відчуття якості того періоду – коли «робили інженери, а не маркетологи» (чи як там полюбляють казати в коментарях). Про нюанси ергономіки та керування додатковими функціями розповім окремо, а поки загалом відзначу «достатність» місця – як попереду, так і позаду.

Інновації та технології Infiniti QX55

Несучий кузов, поперечне встановлення 4-циліндрового двигуна, «автомат» у вигляді CVT-варіатора, повний привод – здається, просто опис чергового автомобіля. Добре, додамо цікавих нюансів: турбодвигун має механізм для зміни ступеня стиснення, а керування передніми колесами відбувається «по дротах» завдяки системі DAS (до речі, кермо робить 2,5 оберти від упору до упору) – ось вже стало більш цікаво! Але здається, що це опис Infiniti QX50…

Так воно і є, адже автомобілі Infiniti QX50 та Infiniti QX55 дуже близькі між собою технічно. Тому не буду повторюватись, а просто раджу зазирнути в огляд Infiniti QX50 за деталями. Там розбирали нюанси роботи двох дисплеїв в салоні.

Все дещо заплутано з точки зору керування, верхній монітор відчутно поступається у якості зображення, інколи можна побачити чотири позначення температури «клімату» попереду, проте так і не побачити значення температури «клімату» позаду. Водночас є фізичні кнопки та перемикачі для керування (кліматом, аудіо, камерами) й це значно спрощує звикання до автомобіля та керування додатковими функціями.

З одного боку – новий купе-подібний кросовер Infiniti QX55 цікавий своїм двигуном VCTURBO зі зміною ступеня стиснення та системою «керма по дротах». З іншого боку – вся ця техніка вже зустрічалась на прикладі моделі Infiniti QX50. До речі, про техніку…

Вартість Infiniti QX55 та його суперники

Автомобіль Infiniti QX55 в Україні пропонується з 2-літровим турбодвигуном (249 к.с.), коробкою «автомат» (конструктивно CVT-варіатор), завжди з повним приводом. Покупці можуть обрати одну з двох комплектацій – LUXE або ESSENTIAL – плюс для останньої є два пакети опцій.

Отже, починаємо з версії Infiniti QX55 LUXE. Вона пропонує: світлодіодні фари та ліхтарі, легкосплавні 20-дюймові колісні диски, двозонний клімат-контроль, передні сидіння з підігрівом та електроприводом регулювань, зсувні сидіння другого ряду, кришку багажника з електроприводом, оздоблення салону екошкірою, два кольорових сенсорних дисплеї в салоні (7- та 8-дюймовий), підтримку Android Auto та Apple CarPlay, фірмову аудіосистему на шість динаміків, комбінована панель приладів з 7-дюймовим дисплеєм, безконтактне відкриття дверей та запуск двигуна кнопкою, камеру заднього огляду, передні та задні датчики паркування, вісім подушок безпеки, ін. Вартість Infiniti QX55 2.0 249 AWD LUXE – від 1,87 млн грн. ($50 тис.) або від 2,2 млн грн. ($59 тис.) в залежності від року випуску авто.

На рівень вище розташована версія Infiniti QX55 ESSENTIAL. Вона додає наступне: систему кругового огляду, електропривод регулювань та підігрів керма, роздільних трьохзонний «клімат», аудіо BOSE на 16 динаміків, штатну навігацію, пам’ять налаштувань сидінь, керма, дзеркал. Вартість Infiniti QX55 2.0 249 AWD ESSENTIAL – від 2,06 млн грн. ($55,6 тис.) або від 2,31 млн грн. ($62 тис.) в залежності від року випуску авто.

Для версії ESSENTIAL пропонуються пакети PROASSIST та PROACTIVE. Наприклад, пакет PROASSIST додає: систему адаптивного освітлення дороги, попередження про об’єкти в «сліпих зонах», проєкцію на лобовому склі, інтелектуальний адаптивний «круїз», системи попередження про можливе зіткнення під час руху вперед або назад, попередження про виїзд зі смуги руху.

Пакет PROACTIVE включає все вищезгадане та ще додає: систему активного рульового керування, функцію запобігання виїзду зі смуги руху, функцію запобігання зіткненню з об’єктами в «сліпих зонах» дзеркал. Вартість Infiniti QX55 2.0 249 AWD ESSENTIAL PROASSIST – від 2,1 млн грн. ($56,6 тис.) або від 2,36 млн грн. ($63,5 тис.) в залежності від року випуску авто. Вартість Infiniti QX55 2.0 249 AWD ESSENTIAL PROACTIVE – від 2,15 млн грн. ($58 тис.) або від 2,4 млн грн. ($64,7 тис.) в залежності від року випуску авто.

Отже, купе-кросовер Infiniti QX55 коштує $50-65 тис., що немало. Проте одразу пропонує потужний двигун, повний привод, роздільний «клімат», LED-фари, два дисплеї, камеру заднього огляду, гарні 20-ті диски. А ще у максимальних комплектаціях можна знайти різноманітні системи допомоги водію, круговий огляд (хоча якість така собі) та навігацію, підігрів керма, проєкцію на лобове скло. Проте також відзначу й те, чого тут неможливо знайти в принципі: наприклад, панорамний дах, бездротову зарядку, підігрів задніх сидінь, вентиляцію передніх, функцію масажу спини, «пневму», повністю цифрову панель приладів…

Хто в конкурентах? Зрозуміло, що схожі преміальні кросовери з купе подібним силуетом – перш за все, йдеться про Audi Q5 Sportback, BMW X4, Mercedes-Benz GLC Coupe. На старті ці автомобілі коштують порівняно з моделлю Infiniti QX55, проте значно поступаються у комплектації або потужності двигуна.

За кожен пункт потрібно доплачувати – й, зрештою, фінальний цінник виходить значно вищим. Проте також ці автомобілі дають можливість обирати бажаний силовий агрегат (бензин/дизель/гібрид), підбирати необхідні опції, можуть запропонувати численні спорт-версії, тощо.

Конкурентів небагато й вони дорожче – проте також вони пропонують більше гнучкості у виборі двигунів/комплектацій/оснащення. Автомобілю Infiniti QX55 необхідно додати не лише у переліку оснащення, але й у переліку різноманітних варіантів з точки зору техніки: простіший двигун та монопривод – для зниження початкової ціни, спорт-версію – для відповідності дизайну, гібридну модифікацію – для фанатів технологій та паливної економічності. До речі, про це…

Споживання палива Infiniti QX55 та утримання автомобіля

В середньому по місту автомобіль споживає 11-12 л на 100 км шляху. Мінімум мені вдавалось досягти споживання на рівні 10 л (немає заторів та неспішний стиль керування), максимум сягав близько 13 літрів. На трасі за швидкості 80-90 км/год. автомобіль споживає 5,5-6 л на 100 км, за швидкості 110-120 км/год. – споживання становить 7,5-8 л на 100 км шляху.

Загальна гарантія складає 100 тис км пробігу або три роки (що настане раніше). Регламентне сервісне обслуговування необхідно проводити раз на рік або кожні 10 тис км пробігу. Мінімальна вартість ТО складає 6,9 тис. грн., розширені ТО обходяться в 25-41 тис. грн.

Дані вказано станом на червень 2023 року, вартість ТО вказана для дилера у Києві та може відрізнятись у різних дилерів.

В результаті: краса врятує світ та продажі?

Можливо. Як мінімум, автомобіль Infiniti QX55 робить ставку саме на це. Звісно, тут вистачає зауважень з точки зору недостатнього вибору двигунів чи переліку сучасного оснащення.

Але ж перший погляд одразу привертає дизайн! Потім кросовер Infiniti QX55 дарує непоганий комфорт, якісний салон, повний привод – і ось клієнт майже дозрів. Чи буде багато таких клієнтів в Україні? Побачимо з часом. Але у випадку Infiniti QX55 вони точно знайдуть для себе автомобіль, який не лише байдужим та підіймає настрій своїм гарним зовнішнім виглядом.

Плюси:

+ Дизайн, дизайн, ще раз дизайн – не затерта, свіжа, приваблива зовнішність

+ «Все включено»: потужний двигун, автоматична коробка, повний привод, гарна комплектація

+ Непоганий комфорт підвіски, тиша та «релакс» в салоні

Мінуси:

– Бажано додати різні двигуни та/або гібриди, передній привод, більше сучасного оснащення

– Від такої зовнішності хочеться вже більш спортивного характеру

Тест-драйв Infiniti QX55: краса врятує світ та продажі

Infiniti QX55 2.0 AWD ESSENTIAL

Кузов, тип

кросовер, 5 дверей, 5 місць

Габарити (Д х Ш х В)

4,73 x 1,9 x 1,62 м

Колісна база

2,8 м

Заявлений кліренс

219 мм

Об’єм багажника

555 літрів (5 місць)

Мінімальна споряджена маса

1871 кг

Двигун

бензиновий, турбо, R4 2,0 літри

Потужність

249 к.с. при 5600 об/хв..

Крутний момент

380 Нм при 4400 об/хв..

Питома потужність та момент

133 к.с. на 1 тону та 203 Нм на 1 тону

Тип приводу

повний привод

Тип трансмісії

«автомат»-варіатор

Динаміка 0-100 км/год.

7,5 секунд

Максимальна швидкість

220 км/год.

Споживання палива, паспортний показник, місто

10,7 літра на 100 км

Споживання палива, паспортний показник, траса

7,6 л на 100 км

Мінімальна вартість автомобіля

від 1,87 млн грн або $50 тис.

 

Автомобіль надано – INFINITI Україна


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: