Дописи 18.09.2024 о 11:00 comment views icon

Статистика та рейтинги авторів ком’юніті під мікроскопом. Як це працює?

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/09/20240923_183253eh-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/09/20240923_183253eh-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/09/20240923_183253eh-150x150.jpg

Nazar

Споглядач дописів | Тім лідер | Репутація Ультра | Карма 462

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Всім привіт! 13 вересня ми анонсували для авторів IT Community нові можливості: розширену авторську статистику, рейтингову систему, яка відкриває безліч нових можливостей для активних учасників та багато іншого.

Якщо ви випадково не помітили цю новину, то можете прочитати її ось ТУТ.

Завдячуючи багатьом небайдужим коментаторам та авторам ми провели «роботу над помилками» та виправили деякі баги, на які нам вказали уважні учасники спільноти. Тепер прийшов час розповісти детальніше про показники, які ви бачите у своїх оновлених авторських кабінетах. 

«Статусна система та Карма»

Як ви вже зрозуміли, у нас запущена система рангів. Рухаючись сходами успіху, ви отримуєте новий «Статус» разом з новими привілеями, які він надає. Всього у нас 8 статусів, щоб отримати їх, необхідно набрати певну кількість балів «Карми».  

Ще з давніх часів це поняття було одним з ключових, воно відображало принцип причинно-наслідкових зв’язків. У перекладі з санскриту слово «карма» означає «дія» або «вчинок». Тому по факту, карма на ITC – це сукупність ваших дій, які допомагають розвитку платформі дописів IT Community. Карма складається з сукупності пропорцій та наступних показників:

  • Загальна кількість написаних автором статей
  • Загальна кількість переглядів
  • Загальна кількість слів
  • Загальна кількість реакцій
  • Любов публіки

    Структура «Карми»

В минулому анонсі я зазначав, що кожен щабель статусу надає нам додаткові можливості: відключення реклами, під’єднання донатів, публікацію без премодерації, права модератора тощо. Бувалі автори одразу поцікавились в коментарях: скільки необхідно назбирати балів, щоб перейти на наступний рівень? Ось вам відповідь:

Якість та успішність, в чому різниця?

Якщо ви не перший день знаходитесь у рядах авторів і опублікували хоча б декілька дописів, то помітили певну закономірність. Велика кількість старань при написанні статті не завжди приносить результат у вигляді значної кількості переглядів та позитивних реакцій. На це є багато причин, які ми розбиратимемо згодом.

Якість і успішність — різні речі. Наприклад, ви написали статтю, на яку витратили тиждень часу, провели тести, класно оформили. І… вона пролетіла непоміченою. З усім тим, від цього вона не стала менше якісною.

Буває навпаки, ти написав статтю в три абзаци, а вона зібрала десятки тисяч переглядів та сотні коментарів. Вона може бути неякісною, однак стала успішною, бо набула розголосу.

Ми спробували хоча б приблизно відобразити у показнику «Якість» наступні компоненти: об’єм допису, його оформлення, наявність зображень, галерей, порівняльних таблиць, наявності посилань тощо.

Частково до вищенаведених показників ми враховуємо реакцію читачів. Однак є певний нюанс, вона враховує не реакції в системі Discuss, а систему «Лайк/Дізлайк», яка знаходиться вгорі допису. Найближчим часом враховуватимуться і реакції внизу статті, тому статистика стане об’єктивнішою. Максимальна якість може складати 100 балів.

Онлайн-курс Бізнес-аналіз. Basic Level від Hillel IT School.
В ході курсу студенти навчаться техніці збору і аналізу вимог, документуванню та управлінню документацією, управлінню ризиками та змінами, а також навчаться моделювати процеси і прототипуванню.
Приєднатися

Успішність не враховує оформлення статті, вона охоплює тільки співвідношення кількості переглядів до позитивних реакцій. Найуспішніші серед дописів набрали десятки тисяч балів, а аутсайдери могли не назбирати й сотню.

«ККД» та «Влучність»

У  своєму авторському кабінеті можна знайти такий показник, як «Середній ККД». Якщо ми пам’ятаємо курс фізики, то ККД (коефіцієнт корисної дії) відображає відношення виконаної роботи до загальних енергетичних затрат на її виконання.

Так само і в нашому випадку ККД враховує кількість витраченого часу на написання всіх дописів до кількості загальних переглядів, які ви отримали. В майбутньому ви будете бачити показник ККД в кожній своїй статті.

ККД поколінь: 15% проти 95%
ККД поколінь: 15% проти 95%

Якщо ви поглянете на середнє ККД моїх дописів, то він складає десь 24%. Чому так? Все просто, згадайте, який ККД в бензинового чи дизельного  двигуна різних поколінь… Так що навіть 20% не такий вже поганий результат.

«Влучність» відображає наскільки ваша стаття точно попала у свою ціль — серця читачів. Її максимальна величина складає рівно одиницю.

Деталізуємо ачівменти

Типи ачівментів
Типи ачівментів

Перші системи досягнень з’явились ще в часи ігрових автоматів. В справжній серйозний інструмент їх перетворила Microsoft з виходом консолі Xbox 360. Ми своєю чергою також вирішили порадувати авторів цікавими ачівками, які розбили на декілька категорій (усі умови отримання та назви ачівок ви можете знайти ось: ТУТ):

  • По критерію “Кількість статей” – 8 
  • По критерію “Загальна кількість переглядів”-
  • По критерію “Кількість слів” – 3
  • По критерію “Любов публіки” –
  • По критерію “Середня влучність” –
  • По часовому критерію
  • Окремі та ручні ачівменти

Надіюсь вам стало зрозуміліше, звідки беруться ті чи інші показники. Поки, що це базові характеристики, з часом ми будемо розширювати та удосконалювати методику аналізу та адекватності оцінювання, адже від них залежатиме багато цікавих подій, які ми приготували для вас у майбутньому.

Так що не зникайте надовго і не забувайте періодично нагадувати про себе гарним дописом. І головне, пам’ятайте, допис — це не обов’язково неймовірно деталізована стаття-лонгрід, на написання якої потрібно два тижні. Ні! Це в першу чергу емоція автора, спроба знайти своїх читачів, однодумців, друзів. Тут ми доносимо до спільноти СВОЮ думку, ділимось досвідом чи просто передаємо лампові вайби.

 

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: