Новини IT-бізнес 03.10.2023 о 14:54 comment views icon

Бізнес відмовляється від X (Twitter): Apple припинила надавати підтримку в X, Work.ua відмовилася від публікацій та реклами на майданчику

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Apple більше не надаватиме підтримку клієнтам у соцмережі X (раніше Twitter). Нагадаємо, чутки про такі зміни з’явилися близько місяця тому.

Під час спроби надіслати пряме повідомлення до облікового запису служби підтримки Apple тепер пропонується відвідати сторінку підтримки на сайті Apple. Наприклад, на питання про проблему з iPhone 15 служба підтримки Apple відповіла:

«Схоже, у вас є проблема з вашим iPhone. Ми можемо допомогти, але для забезпечення найкращої підтримки ми хотіли б продовжити розмову в іншому каналі підтримки».

У повідомленні також було посилання на сторінку підтримки Apple iPhone.

Ця зміна також означає, що служба підтримки Apple більше не надаватиме індивідуальну допомогу клієнтам, які відзначають компанію у повідомленнях. Тепер Apple надсилає їх на свій сайт для отримання додаткової допомоги. Служба підтримки Apple також припинила відповідати на запитання клієнтів у коментарях до відеороликів на YouTube. Водночас підтримка клієнтів на форумі підтримки Apple продовжиться тимчасово, оскільки компанія переходить на допомогу телефоном.

Додамо, українська компанія Work.ua також відмовляється від подальшого використання соцмережі X. Це стало наслідком вчорашньої публікації Ілона Маска, де він висміював Володимира Зеленського. У відповідь на це Work.ua виключила Х із каналу комунікацій бренду та рекламних майданчиків, «щоб жодна гривня не потрапила до прихильників пропаганди ворога».

Нагадаємо, раніше 500 найкращих рекламодавців залишили Twitter.

Курс Стратегический маркетинг.
Від хаосу до системного маркетингу разом із Тетяною Лукинюк, B2C-директором у Kyivstar, колишнім CMO у Coca-Cola, Mars Ukraine та генеральною директоркою у Red Bull Ukraine.
Отримати інформацію про курс

Джерело: The Verge

Завантаження коментарів...

Нові дописи

Дописи
Думки вслух: чому ChatGPT не знищив копірайтинг
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/Snymok-01.02.2023-v-12.59-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/Snymok-01.02.2023-v-12.59-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/Snymok-01.02.2023-v-12.59-150x150.jpg

Роман

Кріпак-фрілансер

Дописи
Як ефективно керувати витратами на хмарну інфраструктуру
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg

Андрій Михайленко

Colobridge GmbH, Chief Operating Officer

Дописи
«Кіновсесвіт Marvel» йде на дно… Це кінцева зупинка?!»
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg

Odysseus

Міфічний персонаж

Загрузити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: