Новини Новини 18.05.2022 о 17:30 comment views icon

Disney Plus планує запровадити новий тариф із рекламою, але обмежить її показ до чотирьох хвилин на годину

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg

Максим Григор'єв

Автор новин

Попри чудові результати, отримані в останньому кварталі, Disney Plus готується до запуску більш доступного плану з рекламою, який з’явиться в США наприкінці року і пошириться по всьому світу протягом кількох місяців.

Тепер стали відомі нові подробиці про цю нову передплату, які стосуються, перш за все, тривалості реклами Disney Plus, її спрямованості та деяких обмежень.

У міру запуску плану, який розпочнеться наприкінці року, реклама буде обмежена приблизно чотирма хвилинами за кожну годину перегляду або навіть менше.

Це досить пристойний показник, якщо зважати на пряму конкурентів. NBC Peacock показує близько 5 хвилин реклами на годину, а HBO Max – 4 хвилини на годину.

Інший стрімінговий сервіс Disney – Hulu – показує від 9 до 12 оголошень на годину, тому для Disney Plus це дуже хороші дані.

Найцікавіше, що обрана реклама буде обмежена певними темами, а у деяких випадках навіть обходитися без реклами.

Swift с нуля.
Почніть самостійно писати код на Swift та створювати мобільні додатки під iOS/iPadOS за 2,5 місяці. Отримайте скіл інтеграції зі сторонніми сервісами!
Інформація про курс

У першому випадку не буде реклами виключно для дорослої аудиторії, навіть у необмежених профілях, наприклад, пов’язаних з алкоголем чи політикою. І, звичайно ж, Disney не покаже жодної реклами від прямого конкурента у сфері розваг.

У другому випадку Disney планує видалити всю рекламу зі всіх шоу, якщо вона використовується в дитячому профілі, і навіть видалить її в програмах, орієнтованих на дошкільну аудиторію, навіть якщо цей контент не проглядається в дитячому профілі.

З цим тарифом Disney приєднується до дедалі більш поширеної тенденції, що полягає у тому, щоб включати рекламу до підписок за доступними цінами. Про це вже повідомляла Netflix, яка запустить такий тариф до кінця року.

Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: