Новини Софт 04.05.2023 о 10:33 comment views icon

В Gmail тепер теж є «‎сині галочки» верифікації — вони допоможуть легше відрізняти офіційні листи від шахрайських

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

BIMI (Brand Indicators for Message Identification) – це засіб ідентифікації відправника в Gmail, завдяки якому до розсилки додається логотип бренду. Усі компанії, які пройшли цю перевірку, мають автоматично отримати сині галочки найближчими днями.

У дописі в блозі Google пишуть, що додаткова позначка верифікації ще більше убезпечить користувачів і допоможе розрізнити справжні листи компанії від повідомлень шахраїв. При наведенні курсора на галочку відобразиться повідомлення, що ‎відправник підтвердив те, що є власником домену та зображення профілю.

Gmail додає власні «‎сині галочки» – ними позначатимуть відправників, яких розпізнав індикатор брендів BIMI

«Сині галочки‎» вже давно використовували в Twitter для верифікації користувачів – однак перезапуск передплати Blue, ініційований новим власником соцмережі Ілоном Маском, перетворив верифікацію на «задоволення‎», яке може собі дозволити кожен, сплативши $8 на місяць. Власні версії піктограм мають й інші програми – від Tinder до Pinterest і YouTube, а нещодавно Meta розпочала перевірку тестових продажів «галочок‎» для облікових записів Facebook та Instagram.

У Gmail «сині галочки‎» допоможуть користувачам швидко зрозуміти чи реальний бренд надіслав їм листа – тим більше не всім відомо, як працює система BIMI й що означає логотип, доданий до повідомлення компанії.

Серед інших змін – перетворення значка «замка‎», який з’являється в адресному рядку на піктограму, яку зазвичай використовують для позначення меню керування. Google стверджує, що в дослідженні, проведеному у 2021 році, виявилось, що лише 11% користувачів насправді розуміли його цільове призначення – більшість вважали, що це ознака того, що сайт надійний («замок» вказує на те, що сайт захищений протоколом HTTPS, який унеможливлює перехоплення трафіку у вигляді відкритого тексту, але не захищає від фішингу). Щоправда, зміни введуть лише на початку вересня 2023 року.

Онлайн-курс "CRM-стратегія" від Laba.
Прокачайте комплексне бачення CRM маркетингу, щоб покращити клієнтський досвід і збільшити конверсію.Навчіться вимірювати активність клієнтів та ефективність програм лояльності.
Детальніше про курс

Gmail додає власні «‎сині галочки» – ними позначатимуть відправників, яких розпізнав індикатор брендів BIMI

Раніше Google дозволила використовувати ключі доступу для входу в облікові записи – це більш надійна альтернатива, яка може замінити традиційні паролі або інші системи входу (2FA або перевірку через SMS) локальним PIN-кодом або власною біометричною автентифікацією пристрою (як-от відбитком пальця чи ідентифікатором обличчя).

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: