Новини

Кіберспортсмен Денніс «Thresh» Фонг анонсував штучний інтелект GGWP для боротьби з читами та токсичністю в іграх

Кіберспортсмен Денніс «Thresh» Фонг анонсував штучний інтелект GGWP для боротьби з читами та токсичністю в іграх

Проєкт GGWP — система на базі штучного інтелекту з відстеження та боротьби з токсичністю в іграх, залучила $12 млн початкового фінансування. GGWP — дітище легендарного кіберспортсмена Денніса «Thresh» Фонга, засновника Crunchyroll Кун Гао та експерта за даними та штучним інтелектом Джорджа Нг. Компанія отримала підтримку Sony Innovation Fund, Riot Games, засновника YouTube Стіва Чена, стрімера Pokimane та творців Twitch Еммета Шира та Кевіна Ліна, а також інших інвесторів.

Система на базі штучного інтелекту збирає та впорядковує дані про поведінку гравців у будь-якій грі, що дає розробникам можливість обробляти скарги у поєднанні автоматичних відповідей та відгуків реальних людей. API GGWP збирає дані про гравців, надаючи їм оцінки, а також аналізує типи токсичності, характерні для конкретної гри. ШІ дозволяє переводити голос у текст, щоб модератори могли відстежувати конкретні слова та реагувати на них.

Кіберспортсмен Денніс «Thresh» Фонг анонсував штучний інтелект GGWP для боротьби з читами та токсичністю в іграх

Система надає бали репутації гравцям на основі аналізу ШІ та загального нюансу кожної гри. Потім розробники можуть призначати дії на оцінку репутації та певну поведінку, попереджаючи гравців про падіння їх рейтингів або просто блокуючи. Система повністю настроюється і враховує навіть жанри гри.

Курс
Frontend
Опануйте HTML, CSS та JavaScript і отримайте роботу мрії
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Frontend

Кіберспортсмен Денніс «Thresh» Фонг анонсував штучний інтелект GGWP для боротьби з читами та токсичністю в іграх

За словами Фонга, лише за один рік велика гра отримує понад 200 мільйонів скарг від гравців. Декілька голів студій, з якими спілкувався Фонг, заявляли, що гравці щороку генерували сотні мільйонів звітів щодо кожної гри.

Керівники сказали Фонгу, що просто не можуть винайняти достатньо людей для модерації.

«У деяких із найбільших видавців у світі групи боротьби з токсичною поведінкою гравців становлять менше ніж 10 осіб. Наша команда складається всього з 35 осіб, і це все фахівці з продуктів, інженерії та даних. Тож наша команда більша, ніж команда майже будь-якого глобального видавця».

Денніс Фонг

Моделі GGWP можуть автоматично виявляти деструктивну поведінку, таку як AFK (вихід з матчу), навмисний дружній вогонь, спідхаки та інші чити.

«Тепер можна автоматизувати санкції проти токсичних гравців, але у більшості ігор немає такої панелі інструментів. Ми можемо спростити завдання модераторів і зробити їх життя у 100 разів швидшим і ефективнішим».

Денніс Фонг


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: