Новини

Марк Цукерберг каже, що “проґавив тенденцію у соцмережах”, яка зробила TikTok успішним

Марк Цукерберг каже, що “проґавив тенденцію у соцмережах”, яка зробила TikTok успішним

Цукерберг назвав TikTok “ефективним конкурентом” і поскаржився, що пропустив “гігантський зсув у соцмережах”, який дозволив додатку з короткими відео стати успішним.

В інтерв’ю, опублікованому в Statechery, генеральний директор Meta Марк Цукерберг сказав, що “проґавив” новий спосіб, за допомогою якого люди “взаємодіють з відображеним контентом” у соцмережах. За його словами, користувачі все частіше використовують свої стрічки новин для пошуку “чогось цікавого”, а не для перегляду медіафайлів, якими поділилися друзі.

“У цьому світі насправді не так важливо, хто виробляє контент, який ви знаходите – вам просто потрібен найкращий контент”, – сказав Цукерберг.

Аналітики пов’язують швидке зростання популярності TikTok з його алгоритмом, який може рекомендувати користувачам короткі відеоролики, що їх цікавлять, на основі їх звичок та історії переглядів. Популярність TikTok стала серйозною проблемою для Meta, яка фіксує зниження кількості користувачів Facebook у Північній Америці та падіння цін акцій цього року більш ніж на 56%.

Цукерберг назвав TikTok “дуже ефективним конкурентом” і визнав, що Meta була дещо повільнішою, тому що “це не відповідало його зразку соціальних мереж, а більше скидалося на вкорочену версію YouTube”.

Курс
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР
Ставайте професійним фінансовим менеджером і заробляйте від $500 уже за 2 місяці.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
finmanager

Також він зазначив, що для Meta важливо розробити ШІ, який зможе рекомендувати користувачам широкий спектр контенту, включаючи фотографії та текст, а не лише короткі відео (Reels).

“Іноді я хочу дивитися певні відео, але найчастіше я просто хочу отримати найкраще”, – каже Марк.

Також активно “бореться” з TikTok і YouTube, 20 вересня платформа представила нові інструменти монетизації для творців коротких відео у спробі протистояти конкуренту – тепер автори Shorts матимуть змогу отримувати немалий відсоток від доходу за продаж реклами.

Раніше цього тижня топ-менеджери Meta втрапили у скандал – їх звинуватили в отриманні хабарів від OnlyFans за… внесення конкурентів у “чорний список”.

Джерело: CBNC


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: