У листі до акціонерів стрімінговий сервіс Netflix заявив про втрату понад 200 тис. передплатників за перший квартал 2022 року, що є рекордом за останні 10 років. Компанія прогнозує ще більші втрати, вважаючи, що у другому кварталі втратить до 2 млн користувачів. Війна в Україні та відхід з Росії також позбавив сервіс 700 тис. передплатників. Зараз у компанії 219 млн. активних передплатників.
Після такої заяви акції відеосервісу впали на 25%.
Nearby Share’s “self-share” mode will let you quickly share files to other devices signed into the same Google account without needing to approve the share.
This hasn’t rolled out yet from what I can see, but it’s present in the latest version of Google Play Services. pic.twitter.com/wdtxoiE2oz
— Mishaal Rahman (@MishaalRahman) April 19, 2022
Однією з причин відтоку Netflix назвали січневе збільшення щомісячної підписки. Серед інших – конкуренти та обмін паролями між користувачами.
З конкурентами можна боротись новим якісним контентом. Netflix вже анонсував продовження мультсеріалу для дорослих «Кохання, смерть та роботи», а також вихід власної мобільної гри та анімаційного серіалу з франшизи Exploding Kittens.
Проблема з клієнтами, які діляться паролями та даними для входу, становлять велику небезпеку для сервісу. За оцінками Netflix, до 100 мільйонів користувачів мають таку хитрість, щоб зменшити свої витрати.
«Через ситуацію, що склалася, важче збільшити кількість учасників на багатьох ринках».
Netflix
Щоб розв’язати цю проблему, компанія планує запустити новий тарифний план, який буде доступнішим, але включить рекламу на сервісі. Поки керівництво Netflix вивчає цей варіант і може запустити його протягом наступного року або двох.
Співзасновник і співгенеральний директор Netflix Рід Гастінгс визнає, що введення реклами буде великою зміною мислення компанії, яка завжди була «проти складності реклами і віддавала перевагу простоті підписки».
Інший співгенеральний директор – Тед Сарандос – навіть запропонував ввести на сервісі спортивні трансляції.
«Я не кажу, що ми ніколи не займатимемося спортом, але нам потрібно знайти шлях до збільшення потоку великих доходів та великого потоку прибутку».
Тед Сарандос
Зараз у Netflix в Україні три варіанти передплат: €4,99 (160 грн) на місяць за базовий рівень, €7,49 (240 грн) на місяць за стандартний рівень та €9,99 (320 грн) на місяць за преміум- рівень.
Netflix відкриває у Варшаві єдиний офіс для Польщі, України, Чехії та Румунії