Новини

Власник Facebook зафіксував зниження доходів і збитки у $2,9 мільярда у підрозділі з метавсесвіту Reality Labs

Власник Facebook зафіксував зниження доходів і збитки у $2,9 мільярда у підрозділі з метавсесвіту Reality Labs

Материнська компанія Facebook — Meta Platforms — випустила звіт за перший квартал 2022 року, з якого випливає, що з метавсесвіту не все так добре, як хотілося б Цукерберг.

Reality Labs, що займається розробкою метавсесвіту, повідомило про збитки в розмірі $2,9 млрд. Але Цукерберг оптимістичний щодо амбітного дітища.

«Я розумію, що будувати це дорого, це те, чого раніше ніколи не будували. І це нова парадигма для обчислень та соціальних зв’язків».

Марк Цукерберг, генеральний директор Meta

Reality Labs зафіксувало збиток на 61% більше, ніж у першому кварталі минулого року, коли зафіксували мінус $1,8 млрд. Але й загальний виторг Reality Labs підвищився: у першому кварталі отримано $695 млн від продажів обладнання Meta Portal і гарнітур віртуальної реальності.

У звіті про прибутки Цукерберг заявив, що слід очікувати на збитки, оскільки Reality Labs зосереджена на дослідженнях і розробках.

Курс
UI/UX Design вечірній
Опануйте професію UI/UX-дизайнера за 5 місяців, навчайтесь у вільний час
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
UI/UX Design вечірній

«Ми очікуємо, що значно краще монетизуватимемо, ніж інші в цій галузі, і ми очікуємо, що це має стати стійкою перевагою для наших платформ у міру їх розвитку».

Марк Цукерберг

Додатково Meta готує вебверсію своєї платформи Horizon, яка поки що існує тільки на гарнітурі Quest. Запуск нової версії Horizon почне конкурувати з 3D-іграми та соцмережами, такими як Fortnite та Roblox. Марк Цукерберг додав, що Horizon буде інтегрована з Quest у наступному оновленні ПЗ. Meta запустила віртуальні товари, з яких бере значний відсоток за продаж, але поки що не запровадила рекламу.

Але інвесторам Meta не подобається такий рівень витрат, враховуючи тривалу окупність. Це позначається і на вартості акцій: вони впали майже на 50% з моменту, як Facebook був перейменований в Meta. Вже тоді Цукерберг заявив, що витрачає $10 млрд на рік на Reality Labs і очікує на зростання інвестицій, попри те, що окупатися вони почнуть у другій половині цього десятиліття.

Інвестори могли б заплющити очі на такі збитки, якби основний рекламний бізнес у соцмережах зростав, як це було в минулі роки. Але зростання сповільнилося, і багато в чому через результат молодої аудиторії. Основним конкурентом залишається TikTok, а зміни Apple у відстеженні реклами вже обійшлися Meta більш ніж $10 млрд упущеної вигоди. Та й регулятори не дають Цукербергу робити великі придбання в соцмережах, що могло б дати поштовх зростанню.

«Рекламний бізнес Meta, як і раніше, стикається з серйозними проблемами. Facebook, звичайно, не чужі перешкоди, але зміни iOS – перша пряма загроза його рекламному бізнесу. У поєднанні зі зростанням TikTok, проблемами безпеки бренду та зміною поведінки користувачів у соціальних мережах, це ідеальний шторм, що прямує прямо до доходів від реклами Meta».

Жасмін Енберг, головний аналітик Insider Intelligence

Сама ж соцмережа Facebook росте, але повільніше, ніж раніше. Після заяв про перше в історії падіння кількості щоденних користувачів у 2021 році, соцмережа змогла збільшити їх кількість лише на 4% до 1,96 млрд у минулому кварталі. Загальна кількість щоденних користувачів у всіх сервісах компанії – Instagram, WhatsApp та Facebook – трохи збільшилася з 2,82. млрд до 2,87 млрд. Через занижені очікування Волл-стріт ціна акцій Meta навіть піднялася на більш ніж 15% після звіту компанії.

Джерела: The Verge, Cointelegraph


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: