Новости
Vodafone: За два роки база IoT-клієнтів виросла на 73%, а кількість нових IoT-карт — вдвічі (найбільш активні сфери — охорона, логістика, торгівля)

Vodafone: За два роки база IoT-клієнтів виросла на 73%, а кількість нових IoT-карт — вдвічі (найбільш активні сфери — охорона, логістика, торгівля)

Vodafone: За два роки база IoT-клієнтів виросла на 73%, а кількість нових IoT-карт — вдвічі (найбільш активні сфери — охорона, логістика, торгівля)


Оператор Vodafone Україна повідомив, що за 2019 та 2020 роки його база IoT-клієнтів збільшилась на 73%, а кількість нових IoT-карт у 2020 році виросла у 2 рази порівняно з 2018 роком. За результатами роботи у 2020 році IoT-рішеннями оператора скористались клієнти з різних сфер бізнесу: охоронна діяльність – 25%, транспорт та логістика – 20%, торгівля – 15%, сільське господарство – 12%, платіжні термінали – 9%, енергетика – 9% тощо.

Значна частина рішень, які користуються попитом серед бізнес-клієнтів, націлені на трекінг транспорту та техніки з метою контролю його роботи, моніторингу маршруту чи місця перебування у разі викрадення. З нових напрямків – замовлення органів державної влади та комунальних підтприємств для реалізації рішень в рамках Smart City. Клієнти також активно застосовують мережу NB-IоT та web-інтерфейс для пакетного управління SIM-картами IoT Monitor.

У січні 2020 року Vodafone запустив в комерційну експлуатацію мережу для інтернету речей. Розгортання технології NB-IоT здійснюється на базі мережі LTE, що для користувачів і партнерів означає шифрування і аутентифікацію на базі SIM-карти, недоступні в таких технологіях як, наприклад, LoRaWAN.

У лютому 2020 запущено послугу для пакетного управління IoT SIM-картами IoT Monitor. Рішення реалізовано на базі глобальної IoT-connectivity платформи Vodafone, послуга доступна через єдиний глобальний web-інтерфейс. За допомогою детальної статистики можна перевірити, чи активовано SIM-карти, користування data-трафіком, деталі останніх інтернет-сесій. Користувач може самостійно побудувати бізнес логіку подій і спланувати нотифікації про різні події.

У вересні також було запущено послугу «Розумний облік водопостачання» — це комплексне рішення, яке дозволяє автоматизувати збір та облік даних про використання водних ресурсів.

Джерело: Vodafone Україна


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: