Новини Ігри 10.10.2025 comment views icon

"Хочемо артхаус": автори Clair Obscur Expedition 33 анонсували роботу над наступною грою

author avatar

Маргарита Юзяк

Авторка новин

"Хочемо артхаус": автори Clair Obscur Expedition 33 анонсували роботу над наступною грою
Clair Obscur Expedition 33 / Sandfall

Розробники Clair Obscur Expedition 33 готуються не тільки позмагатися за звання “Гри року”, а вже анонсували роботу над наступною грою.

Зовсім молода студія Sandfall примудрилася випустити хіт, обігнавши гігантів індустрії. Для невеликої команди стало справжнім здивуванням, коли їхній перший проєкт — Clair Obscur Expedition 33 — за п’ять місяців розлетівся 5 млн копій. Розробники подякували спільноті за відданість, приємні слова та безліч артів, відео та іншого фан-контенту. Але Sandfall вирішила не просто обійтися гарним словом, а випустити абсолютно безплатне DLC (+ українську локалізацію).

Ще кілька місяців тому бос Гійом Брош інтригував, що команда “має багато ідей для наступного проєкту” і вже чекає, щоб за них узятись. Коли Expedition 33 продала 3,3 млн копій за 33 дні вони заговорили про потенційне продовження. А на 5 млн продажів остаточно підтвердили: історія всесвіту не закінчиться на 33-й експедиції.

“Ми починаємо думати і працювати над наступною повноцінною грою — це неймовірно захопливо, і в нас вже є багато класних ідей”, — сказав Гійом Брош в інтерв’ю PCGamesN.

"Хочемо артхаус": автори Clair Obscur Expedition 33 анонсували роботу над наступною грою
Clair Obscur Expedition 33 / Sandfall

Сюжет оригінальної Clair Obscur Expedition 33 наповнений символізмом та увагою до деталей. Навколишній світ виглядає сюрреалістично та одночасно переплетений з французькою “прекрасною епохою”, коли навколо панувала атмосфера інновацій та розвитку. Саме такий підхід до створення наступного тайтла хоче зберегти Sandfall.

“Ми хочемо створювати історії як артхаус — робити божевільні проєкти просто тому, що нам цього хочеться. Це наша філософія, і ми хочемо залишатися їй вірними, особливо зараз, коли отримали стільки уваги й любові від гравців. Ми справді не хочемо зрадити цю довіру й робити щось безглузде. Тепер ми знаємо, як створювати хороші ігри з невеликою командою та сильною ідеєю — і саме це плануємо робити знову”, – продовжив Брош.

Наразі в студії працює приблизно 36 співробітників. І, судячи зі слів Броша, вона не планує надто розширюватися і хоче зберегти ключових розробників. Sandfall поки не розкриває, що буде далі, але світ Clair Obscur Expedition 33 має ще багато нерозказаних історій. За словами Броша, перша гра — це лише початок. Можливо наступні проєкти можуть занурити нас у глибини уяви художників та письменників, далеко за межами “полотна”.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: