Авто Авто 28.10.2025 comment views icon

Тест-драйв Range Rover Velar P400 2025: статус та британська витонченість

author avatar

Олександра Єршова

Авторка статей, тест-драйвів та оглядів

Небагато є автівок, що легко впізнавані та завжди малюють на обличчях перехожих захоплення. Range Rover Velar P400 2025 року саме такий. Це автомобіль, який доводить: емоції продають краще за раціональність. І нехай скептики називають його “офроудером у фраку” — саме в цьому криється солодка сутність.

Є автомобілі, яких просто не сплутаєш з іншими. Range Rover Velar P400 2025 року – сплав харизми, стриманої елегантності та технологічного прогресу, закутий у найвитонченіший британський стиль. Для багатьох українців, які ще не мали нагоди сісти за кермо цієї моделі, Range Rover передусім уособлює імідж, статус і ауру престижу. У 2025 Velar став освіченіше – він точно вміє зачарувати й технічно підкованих автолюбителів, і тих, хто цінує комфорт та якість понад усе.

Знайомство з оновленим Velar нагадувало зближення з Титаном. Оновлюється він ну дуже рідко тож встигаєш відвикнути від величі Range Rover. В цей раз Velar викликав відчуття могуті та міці, але трохи пригнічував своєю статусністю, габаритами та важкістю. Однак день спілкування і зникла вся ніяковість між нами. Зʼявилась легкість, бо він наче вловлює будь-яке бажання і доповнює його впевненістю. Почало приходити розуміння особливості його нішовості. 

У 2017 році, вперше побачивши цього красеня, який втілював найсміливіші малюнки дизайнерів, мені здавалось, що це просто концепт-кар. Бо ж там було все, що зазвичай не доживає до серії: вилизаний кузов без виступаючих ручок, невеликі дзеркала, брутальні 22-дюймові колісні диски. Але британці таки вдарили по гальмах здорового глузду і випустили автомобіль, який збирає погляди частіше за Audi A5 у 2007-му. Тоді вони за дві доби назбирали 120 тис. передзамовлень. Сьогодні, у 2025 модельному році, ця магія працює з тією самою силою, а мабуть, навіть потужніше, адже світ встиг звикнути до купероподібних кросоверів і псевдоспортивних “емок”.​

Цього разу британці придумали нову фішку і представили оновлений Range Rover Velar через Тік Ток, зібравши 5,2 млрд переглядів. Тим самим довівши сміливість на нетривіальність підходу до аудиторії, яка з самого початку технологічно заряджена та рухається разом з трендами.

Коли дизайн говорить сам за себе

Магія Velar супроводжує тебе всюди. Коли вранці підходиш до цього витонченого Range Rover, перше, що помічаєш — це як він змінює простір навколо себе. Сонячне світло ковзає плавними лініями, відбиваючись від прихованих ручок дверей, а силует із “плаваючим” дахом нагадує швидше витвір скульптора, аніж утилітарний позашляховик. Я проводжу тест-драйви вже понад п’ятнадцять років, але кожного разу, сідаючи за кермо Velar, відчуваю щось особливе — ніби британці зуміли упакувати в метал і шкіру саме те невловне почуття, яке ми називаємо “класом”.

Velar завжди був найелегантнішим у лінійці Range Rover, і версія 2025 року лише підкреслює цю ідентичність: трохи змінена решітка та бампери – єдине, що можна було хоч трохи чіпати дизайнерам, щоб не порушити чистоти ліній. Немає агресивних обвісів, кричущих елементів чи надмірного хрому – тільки прості лінії, пропорції та стриманість, яка межує з мінімалізмом. Стоячи поряд із BMW X6 на парковці торгового центру, Range Rover Velar P400 2025 виглядає так, ніби з’явився з іншого часового виміру де цінують не пихатість, а глибину.​

Приховані ручки дверей плавно висуваються назустріч, коли наближаєшся з ключем – ідеальний безключовий доступ. Двері відчиняються з приємною вагою: не надто легко, не надто важко. Саме так, як має бути у преміальному автомобілі. Не вистачає лише доводчиків, які точно не були б зайвими. Тільки окремі деталі нагадують про статус, як проєкція силуету Velar під ноги ввечорі або шильдик, що ховається на середній стійці. Однак найголовніша магія знаходиться в салоні.

Кожна деталь має значення

Перший крок всередину Range Rover Velar P400 2025 і ти потрапляєш у простір, де час начебто сповільнюється. Оздоблення Windsor обіймає тіло з ідеальним балансом м’якості й підтримки. Запах натуральної шкіри, поєднаний із ледь вловним ароматом деревини, створює атмосферу дорогого готельного номера – того самого, де хочеться залишитися надовго.​ Панорамний дах заливає салон м’яким денним світлом, а 30-кольорове амбієнтне підсвічування дозволяє створити будь-який настрій від спокійного синього до теплого бурштинового.​

Сідаю за кермо, регулюю сидіння – 20 позицій, уявляєте – і знаходжу свою ідеальну посадку за лічені секунди. Кермо наче трохи вигнуте до водія, що утворює максимально зручний хват. З’являється усвідомлення повного контролю. Панорама дороги відкривається наче в кінотеатрі, а відчуття схожі на поїздку верхи на могутньому вороному “фрізі”.

Перед очима 12,3-дюймовий цифровий дисплей, що змінює свій вигляд залежно від режиму їзди та налаштовується детально за бажанням. Плюс проєкційний дисплей з чіткими показниками швидкості, навігації, систем безпеки. Центральний 11,4-дюймовий вигнутий екран Pivi Pro реагує на дотик миттєво: жодних лагів, жодних затримок. Британці справді навчилися робити технології людяними.

​ Інтерфейс тепер швидший і розумніший, адже це вже не перше покоління InControl Touch Pro, яке колись трохи гальмувало. Графіка голлівудська, меню україномовне, інтерфейс логічний. Wireless CarPlay та Android Auto працюють без дротів, є підключення до восьми пристроїв через Wi-Fi, а програмні оновлення прилітають “по повітрю”.​ Штатна навігація з ШІ, але навряд чи ви будете нею користуватись.

Центральна консоль Range Rover Velar P400 2025 – урочистість чорного глянцю в поєднанні м’якою оббивкою, ніяких розсипів кнопок, важелів, крутилок. Мінімалізм в найкращому його вигляді. Британці давно славляться своєю майстерністю у створенні розкішних салонів, і Velar 2025 року не стає винятком. Матові алюмінієві та дерев’яні акценти, м’які на дотик поверхні, замшева стеля створюють атмосферу справжнього бутіка.

Базові комплектації отримують оброблену зернисту шкіру, тоді як топові версії Dynamic SE та Autobiography пропонують шкіру Windsor Extended найвищого гатунку, що використовується в автомобілях преміумкласу.​ Є й опційна пропозиція екологічної оббивки без використання шкіри, а лише з вовни вищого класу з поліуретановими вставками, зробленої з перероблених матеріалів, від данського бренду KvadratTM.

Передні сидіння з підігрівом, вентиляцією та функцією масажу дають ідеальну посадку для будь-якого водія або пасажира. Особлива подяка за ці м’які підголів’я. Задні крісла Range Rover Velar P400 2025 також оснащуються підігрівом і електрорегулюванням, що робить кожну поїздку комфортною для всіх п’ятьох пасажирів. Клімат на чотири зони – і кожен зможе створити свою окрему атмосферу. Місця тут вистачить без запасу, три людини хоч і можуть розміститись, але здебільшого комфортно буде лише двом. Дивно, що немає шторок на задніх вікнах, що було б виправдано в такому розкішному авто. Простуватий і підлокітник, який ховає задні виходи Type-C для зарядки гаджетів.

В Range Rover Velar P400 2025 ергономіка та практичність відходять на другий план. Тут головне атмосферність та стиль. Рівень шумоізоляції вражає – навіть на швидкості 80 км/год у салоні панує майже абсолютна тиша. Активна система шумоподавлення після доопрацювань знижує загальний рівень шуму на 4 дБ.​​ Тільки вдуматись, що інтелект постійно моніторить зовнішні шуми, щоб регулювати гучність музики з колонок. І як приємно, що можна почути лише потужне бурчання шести циліндрів та насолодитись цим басом під час розгону.

Якщо уявити, що Range Rover Velar P400 2025 може стати сімейним авто, то простору йому вистачить. Об’єм багажника становить близько 875 літрів за задніми сидіннями, а при їх складанні – до 1775 літрів. Цього достатньо для сімейних подорожей, спортивного спорядження чи ділових поїздок.​ Середня частина заднього дивану опускається, створюючи нішу для довгомірів. Багато гачків для сіток в багажнику, є кишені та розетка 12В. Під підлогою ховається запасне колесо та інструменти. Однак важко уявити цей стильний простір, завалений рюкзаками та іграшками. Скоріше він створений для фірмових пакетів з бутіків.

Аристократична плавність із запасом азарту

Натискаю кнопку запуску і рядна “шістка” P400 оживає з приємним низьким гудінням. 400 кінських сил і 550 Нм крутного моменту чекають на команду. Але навіть на холостих обертах двигун настільки тихий, що доводиться глянути на приладову панель, щоб переконатися, що він справді працює.​

Наша топова версія P400 оснащена 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом, інтегрованим з технологією м’якого гібрида (MHEV — Mild Hybrid Electric Vehicle). Він працює не стільки на економію пального, скільки на екологію і прибирає з потужного серця зайві шкідливі речовини. З крутним моментом справляється восьмиступенева автоматична коробка передач ZF, яка славиться своєю плавністю та швидкими перемиканнями.​ 

Виїжджаю з паркування, і Range Rover Velar P400 2025 рухається вперед із такою плавністю, ніби пливе над асфальтом. Технологія адаптивної пневматичної підвіски стала ще досконалішою, забезпечуючи винятковий комфорт на асфальті та ковтаючи всі незграбності. Восьмиступінчаста автоматична коробка ZF перемикається настільки непомітно, що іноді здається, ніби це взагалі безступінчастий варіатор. Але ні це класичний гідротрансформатор, просто алгоритми доведені до досконалості.​

На перших світлофорах перевіряю розгін. Натискаю педаль газу до упору і Velar буквально стріляє вперед. П’ять з половиною секунд до сотні начеб-то швидко для двотонного позашляховика, але що вражає більше — це не цифри, а характер розгону. Немає різкості чи агресії, тільки невблаганний, впевнений наступ потужності. Ти не вдавлюєшся в крісло ти плавно й невпинно прискорюєшся, наче на хвилі.​ Уявляю що буде в версії з підзарядкою.

Спершу крутний момент іде на задню вісь, що створює відчуття автомобіля із заднім приводом та додає емоцій і драйву. Коли потрібно більше зчеплення, повний привід підключається миттєво й непомітно. Ти просто їдеш, не замислюючись про технічні деталі, а це і є найкраща похвала для будь-якої системи.​​

Київські вулиці – справжній тест для будь-якого автомобіля. Ями, трамвайні рейки, несподівані лежачі поліціянти. Velar долає все це з британською флегматичністю. Пневматична підвіска адаптується до покриття в реальному часі: вона м’яка на рівних ділянках і миттєво стає жорсткішою, коли це потрібно для стабільності.​

Їду Хрещатиком, і розумію, чому Range Rover Velar P400 2025 став улюбленцем міської еліти. Він не привертає до себе агресивну увагу, не кричить про гроші власника, він просто є. Елегантний, впевнений, самодостатній. Перехожі обертаються, але їхні погляди швидше зацікавлені, аніж заздрісні.​

Паркуюся біля кав’ярні і тут 3D-камера кругового огляду стає справжнім порятунком. Бачу кожен сантиметр навколо автомобіля, датчики паркування м’яко підказують дистанцію. Для двох метрів довжини та двох тонн ваги Velar дивовижно маневровий.​ Не знаєш, як прилаштуватись в паркувальне місце – довірся автоматичній парковці й авто зробить все за тебе з британською чопорністю та правильністю.

Ввечері їду до додому в область – 20 кілометрів по трасі. Включаю адаптивний круїз-контроль і трохи розслабляюсь. Velar бере на себе левову частку роботи. Він сам підтримує швидкість, сам гальмує за повільними автомобілями, сам тримає мене в центрі смуги.​​ Магія ще в тому, що перед тобою всі розступаються, наче води перед Мойсеєм. Що не кажи, а повагу на наших дорогах Range Rover точно забезпечує.

На швидкості 120 км/год у салоні панує майже абсолютна тиша. Шумоізоляція настільки якісна, що здається, ніби рухаєшся в вакуумі. Вітер не свистить, двигун не гудить, шини ледь шепочуть. Увімкнула аудіосистему Meridian із 16 динаміками і відчула, як музика заповнює кожен кубічний сантиметр салону чистим, об’ємним звуком.​​

На вузькій дорозі доводиться обігнати фуру – і ось тут 400 кінських показують свою цінність. Velar розганяється зі 100 до 150 км/год за лічені секунди, залишаючи вантажівку позаду. Повертаюся в смугу, і автомобіль знову стає спокійним, комфортним круїзером. Він умовляє не поспішати, насолоджуватися дорогою.​ Тим паче, що така азартна їзда піднімає витрату до 16-18 літрів на 100 км, а спокійна насолода поїздкою в мене обходилась лише в 10 літрів. Тільки я впевнена, що власники Range Rover не рахують гроші ані на пальне, ані на обслуговування.

Якщо ж захочеться справжньої динаміки, то є окремий режим руху, навіть з секундомірами та замірянням кола на швидкість. Просто знаходите в меню режим Dinamic і уявляєте, що ви на треку. Правда дороги наші для таких розваг не придатні. Максимальну потужність можна отримати вже просто активувавши важелем режим S. 

Не розбираючи доріг

Осіння погода як найкраще сприяє тест-драйву англійця. Velar наче у своїй стихії опиняється. Згадала, що я все ж таки не просто на кросовері, а досить спроможному. Та й Terrain Response 2 раніше не підводив. Тож звернула на ґрунтову дорогу у ліс. Вибрала режим Grass/Gravel/Snow — і відразу відчула, як змінилася поведінка автомобіля. Він став обережнішим, передбачуваним, готовим до складних умов.​​ От якби ще не ці низькопрофільні шини з понтовими дисками, то може і ризикнула б далі заїхати.

Пневматична підвіска підняла кліренс до максимальних 251 мм, і Velar почав долати нерівності, колії та невеликі кам’яні з упевненістю справжнього Land Rover. На екрані відображалися кути в’їзду, з’їзду, робочі параметри підвіски – інформації більше, ніж потрібно.​ Плюс камери 360 мають режим позашляхової їзди та показують все, що відбувається поряд з колесами та під автівкою.

Проїхала невелику калюжу – система Wade Sensing показала глибину води в реальному часі. Velar здатний долати до 580 мм водних перешкод, хоча я не ризикнула перевіряти це на практиці. Не знайшла відповідну калюжу. Але сам факт, що цей елегантний кросовер-купе може таке, вражає.​

Повний привід із муфтою Intelligent Driveline Dynamics, Hill Descent Control та інші функції для подолання складних ділянок. Усі ці таланти є і вони справді працюють. Але будьмо чесними: більшість власників використають їх хіба що для під’їзду до заміського будинку взимку.​ І це нормально. Бо Velar ніколи не претендував на роль Defender. Він “фермер у фраку”, який може заїхати в калюжу, але вважає за краще паркуватися біля входу в Plaza.​

Купуй серцем, а не головою

Як би не хотілось, а все одно порівнюєш Range Rover Velar P400 2025 із головними конкурентами. Audi Q8 із його 335 к.с. скоріше технологічне диво, раціональне й ефективне, якому трохи бракує емоцій. BMW X6 M40i – чистий адреналін: 382 к.с. і розгін до сотні за 4,2 секунди, але підвіска занадто жорстка для повсякденних поїздок. Mercedes-Benz GLE Coupe 53 AMG з його 429 к.с. потужності в комплекті з агресивною розкішшю кричить занадто голосно про статус.​​ Range Rover Velar обирає інший шлях. Він не намагається бути найшвидшим, найпотужнішим чи найтехнологічнішим. Він просто пропонує баланс між комфортом і динамікою, між розкішшю й стриманістю, між статусом і щирістю.

Мені стало подобатись сидіти в дощ в салоні, пити каву з термокружки, слухати улюблену музику через Meridian. Панорамний дах пропускає м’яке ранкове світло, дощ вимальовує малюнка на склі, ембієнтне підсвічування створює затишну атмосферу. В один з таких моментів я чітко усвідомила: за цей тиждень Velar став не просто тестовим автомобілем, він став особистим простором, де почуваєшся захищено, комфортно, як вдома.​

Так, він коштує понад чотири мільйони гривень у топовій комплектації Autobiography. Так, є дешевші альтернативи з кращою динамікою чи більшою практичністю. Але Range Rover Velar P400 2025 – не про цифри й раціональність. Це про почуття, емоції, якість життя.​ Це автомобіль для тих, хто розуміє, що справжня розкіш не золоті емблеми чи кричущі обвіси. Справжня розкіш – це коли сідаєш за кермо і відчуваєш, що все на своєму місці. Коли технології працюють непомітно, матеріали радують дотиком, а кожна поїздка, навіть до найближчого супермаркету, перетворюється на приємну подорож, а виходити взагалі не хочеться.

Velar не намагається тебе вразити. Він просто пропонує бути собою: елегантним, впевненим, самодостатнім. І якщо ти шукаєш автомобіль, який говорить тихо, але переконливо, якщо цінуєш глибину більше, ніж гучність, то Range Rover Velar стане твоїм ідеальним компаньйоном. Принаймні для мене він ним став. І повертати ключі від нього було справді важко.

ПЛЮСИ: стиль, мінімалістичність, потужність, комфорт, динаміка, керування.
МІНУСИ: не вистачає звичайних кнопок та крутилок, дорого.

Технічні характеристики Range Rover Velar P400

Кузов, тип Універсал, SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4800/1680/1640
Колісна база, мм 2870
Заявлений кліренс, мм 205-251
Об’єм багажника, л. 875
Споряджена маса, кг 2085
Двигун 3.0 л I6 Turbo MHEV
Потужність, к.с. 400
Крутний момент, Нм 550
Потужність гібридної системи 48В
Батарея
Тип приводу AWD
Підвіска Пневмо
Трансмісія 8АТ
Динаміка 0-100, с 5,5
Максимальна швидкість, км/год 250
Споживання палива, л (змішаний) 9,6-10,2
Вартість, грн від 3 445 968
Вартість тестового авто, грн 4 813 236
Конкуренти Audi Q8 55 TFSI
BMW X6 xDrive40i
Mercedes-Benz GLE Coupe 450d

 

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: