Огляди Авто 23.10.2023 о 10:00 comment views icon

Тест-драйв Subaru Forester NEW: оновленні деталі, міцна основа

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Тест-драйв Subaru Forester NEW: оновленні деталі, міцна основа

Кросовер Subaru Forester нечастий гість для оглядів, але кожні пару років знаходиться тема для розмови. Ось і зараз – автомобіль отримав планове оновлення, що й стало причиною для зустрічі. Що саме змінилось? Як це вплинуло на споживчі якості автомобіля? Скільки коштує оновлений Subaru Forester та які версії доступні? Зараз все розповім – у форматі Топ 5 найголовніших запитань та відповідей.

Чим він відрізняється оновлений Subaru Forester?

Все дуже просто: оновлений Subaru Forester відрізняється передньою частиною кузова. По-перше, увагу одразу привертають фари, які тепер мають Г-подібну форму. Всередині – округла лінза та смуга вказівника повороту. По-друге, змінилась решітка радіатора – ось всі ці лінії-наповнення всередині неї. Нарешті, третє: вставки біля протитуманних фар отримали потрійні горизонтальні смужки з оздобленням типу «темний хром».

Насправді, автомобіль має ще кілька змін. Наприклад, нові 18-дюймові колісні диски. Або срібляста нижня вставка на задньому бампері, що тепер імітує дифузор. Проте ці зміни ледь помітні. Тому якщо хочете однозначно впізнати оновлений кросовер Subaru Forester, то краще просто поглянути на нього спереду.

Глобально кросовер Subaru Forester не змінився – форми кузова знайомі, розміри теж: довжина 4,64 метри; колісна база 2,67 метри; ширина 1,815 метри; висота 1,73 метра. Найпростіше можна упізнати оновлений автомобіль по зміненим фарам. Хоча також ще з’явились нові колісні диски, решітка радіатора, декоративні деталі. Нарешті, ось ще одна зміна – нові об’єктиви системи EyeSight: так вдалось розширити кут огляду, а сама система отримала додаткові функції.

Стосовно зовнішності – все зрозуміло. А що в салоні?

Аналогічно потрібно придивлятися до деталей. Наприклад: ось незмінна форма передньої панелі та центральний 6,3-дюймовий монітор на вершечку, добре знайомі прилади та кермо, центральна консоль з великим 8-дюймовим дисплеєм та окремим блоком «клімату», важіль CVT-коробки Lineatronic та перемикач системи X-Mode.

Ось передні крісла з гарним двокольоровим шкіряним оздобленням, розвиненими боковими частинами спинки, але не дуже вираженим профілем сидіння. А ось другий ряд сидінь – з двоступеневими підігрівами та регулюваннями кута нахилу спинки, дефлекторами вентиляції та чудовим запасом простору. Кросовер Subaru Forester ще й досі є одним з кращих варіантів «для родини» у своєму класі. Але що нового?

Онлайн-курс "PR Basis" від Skvot.
Дізнайся нюанси різних сфер і обрери свою.Як результат — матимеш стратегію бренду у своєму портфоліо та зможеш стартувати в піарі. Інсайтами ділиться лекторка, яка має 9+ років досвіду.
Детальніше про курс

Наприклад, кнопка з позначенням керма і двома стрілочками навколо нього. При натисканні – з’являється відповідна графіка на маленькому 4,2-дюймовом дисплеї панелі приладів. Це функція підтримання смуги руху, яка не просто попереджає про виїзд, а намагається утримати автомобіль: тобто, це активна система. Одна з тих, що додались у переліку EyeSight. Серед інших – наприклад, система об’їзду перешкоди на дорозі.

Глобально салон не змінився: форми знайомі, матеріали непогані, місця багато. На відчуття простору працюють великі вікна. Численні фізичні перемикачі та кнопки дозволяють покращити тактильну ергономіку: руки швидко все знаходять, пальці гарно відчувають. З іншого боку – все одно є певні зауваження: плутанина одразу з трьома дисплеями, вони інколи дублюють один одного, а картинка з камер переднього та бокового огляду ще й досі виводиться на маленький верхній дисплей, поки великий нижній дисплей використовується лише для задньої камери.

По техніці зміни є? Що там під капотом?

Під капотом тестового автомобіля встановлено бензиновий 2,5-літровий 4-цилиндровий опозитний двигун, який видає 184 к.с. потужності та 239 Нм крутного моменту. Далі все відправляється на CVT-варіатор Lineatronic, ну а далі – звісно, на всі чотири ведучих колеса! Водій має вибір між двома режимами руху: «S» (sport) або «I» (intelligent). Вони обираються кнопками на кермі та впливають на реакцію двигуна від натискання педалі акселератора, а також на логіку роботи варіатора – в спорт-режимі він намагається тримати нижчі «передачі» (тобто передавальні числа). Також передбачено кілька налаштувань системи X-Mode для багнюки та снігу, які обираються вже окремим перемикачем на центральній консолі. Цікаво, оригінально – але зазвичай всі режими зводять до одного селектора, щоб уникнути плутанини.

Вся ця техніка загалом не змінилась з часу появи автомобіля Subaru Forester актуального п’ятого покоління. Не змінився і його характер. Він непогано стартує, доволі активно та швидко – наче двигун й не знає про всі ці «еко-євро-паузи». Крім того, автомобіль демонструє гарний зв’язок між двигуном та колесами: все завдяки тому, що варіатор не звичайний ремінний, а більш міцний ланцюговий – і він може передавати збільшений крутний момент. Кожне міське прискорення у середньому темпі відбувається приблизно на 2,5-3-3,5 тисячах обертів, причому з приємним рокотанням опозитного мотору та непоганим відгуком на педаль акселератора. Але далі, зі зростанням швидкості, подив та враження минають – це просто 2,5-літровий двигун, він просто їде. На швидкостях, що вище дозволених у місті, стає зрозуміло: два літри «турбо» будуть кращі, ніж два с половиною «атмо». Однак все одно – для Subaru Forester такого 2,5-літрового двигуна як раз вистачає, це його оптимальний вибір.

Що стосується підвіски, то головною рисою характеру є комфорт та енергоємність. Вже колись відмічав, що нове покоління Subaru Forester зробили дещо м’якшим відносно свого попередника – тому інколи на великих та глибоких ямах енергоємності може не вистачати. Але це відбувається «лише у всесвіті Subaru Forester», адже якщо порівнювати з більшістю конкурентів – то автомобіль дуже комфортний та м’який. Водночас, від дозволяє вільно тримати високий темп руху на розбитій дорозі або легкому бездоріжжі. Але така комфортна підвіска повертається у вигляді кренів кузова, що супроводжують проходження віражів.

Онлайн-курс "PR Basis" від Skvot.
Дізнайся нюанси різних сфер і обрери свою.Як результат — матимеш стратегію бренду у своєму портфоліо та зможеш стартувати в піарі. Інсайтами ділиться лекторка, яка має 9+ років досвіду.
Детальніше про курс

До речі, про повороти: кермо робить 2,5-2,7 оберти й не дуже сповнене зворотнім зв’язком, однак усі команди автомобіль виконує майже без пауз. Якщо захопитись швидкістю, то на вході автомобіль демонструє вислизання передніми колесами, але «під газом» намагається відпрацювати задніми та вирівняти траєкторію. Причому все відбувається дуже плавно, а головне – зрозуміло для водія. Отже: кросовер Subaru Forester явно не про «динамічний драйв», але точно про відчуття впевненості на дорозі.

Поєднання наче звичних речей – атмосферний двигун, коробка «автомат-варіатор», симетричний повний привод, кілька режимів руху, м’яка підвіска та 220 мм кліренсу – в підсумку створює чудовий «коктейль» для доріг та бездоріжжя. Автомобіль дарує комфорт на розбитій дорозі, впевнено «гребе» усіма колесами на піску, демонструє непогане прискорення до «сотні» в межах 9,8 секунд, при цьому інколи може їздити по місту з споживанням палива 9,6 л на 100 км.

Це майже відповідає обіцяному паспортному показнику – 9,3 л на 100 км по місту. А ще обіцяно 6,3 л на 100 км по трасі, прискорення 0-100 км/год. за 9,5 секунд та максимальна швидкість 207 км/год. Однак реальність вносить свої корективи. Якщо поїхати по місту «не на економію», а в довільному темпі, то отримаємо 11-11,5 літрів на 100 км шляху, а якщо додати ще й затори – то може бути 12,5 літрів. На трасі ситуація краще: на швидкістю «близько сотні» отримаємо показник 6,5-7 л на 100 км.

Скільки коштує Subaru Forester? А які версії існують?

Все дуже просто: автомобіль пропонується з двома бензиновими 4-цилиндровими двигунами (2-літровий на 156 к.с. або 2,5-літровий на 184 к.с.) та у двох комплектаціях для кожного з них. Привод – завжди повний, коробка – завжди автомат-варіатор.

Старт лінійки дає Subaru Forester 2.0i Active: сім подушок безпеки, датчики світла і дощу, мультимедійна система з 6,5-дюймовим дисплеєм, підтримка Android Auto та Apple CarPlay, система допомоги на спуску, підігрів передніх сидінь, система активного керування вектором тяги, клімат-контроль, легкосплавні 17-дюймові колісні диски, базова система X-Mode. Ціна Subaru Forester 2.0i Active – від 1,24 млн грн або $32,5 тис.

На рівень вище розташований Subaru Forester 2.0iL ES Touring, де додано наступне: комбіноване оздоблення сидінь, підігрів задніх сидінь, двохзонній «клімат», підігрів керма, камери заднього/переднього/бокового огляду, електропривод кришки багажника, перемикач режимів руху S/I, комплекс EyeSight (адаптивний «круїз», контроль рядності та центрування в смузі руху, перед аварійне гальмування тощо), система автоматичного керування дальнім світлом, функція повороту світла фар, система виявлення перешкод позаду та по боках автомобіля тощо. Ціна Subaru Forester 2.0iL ES Touring – від 1,45 млн грн або $38 тис.

Наступним варіантом виступає автомобіль Subaru Forester 2.5iSpt ES Sport, який додатково пропонує: комбіноване оздоблення салону з помаранчевим прострочуванням, регулювання спинок заднього ряду сидінь, збільшений 8-дюймовий дисплей, чорні 18-дюймові колісні диски, двох-режимну систему X-Mode тощо. Ціна Subaru Forester 2.5iSpt ES Sport – від 1,58 млн грн або $41,5 тис.

Максимальний рівень пропонує Subaru Forester 2.5iS ES Premium (як тестовий автомобіль), де додано наступне: повністю шкіряне оздоблення салону, оздоблення під чорний карбон та чорним глянцем, аудіо Harman Kardon, панорамний скляний люк тощо. Ціна Subaru Forester 2.5iS ES Premium – від 1,7 млн грн або $44,5 тис.

Кросовер Subaru Forester Sport – напевно, найбільш цікавий варіант автомобіля особисто для мене. Не треба розраховувати на супер-потужний двигун або жорстку спортивну підвіску; але автомобіль вирізняється примітною зовнішністю, цікавим оформленням салону, має майже максимальну комплектацію.

Які підсумки? Що таке Subaru Forester и що принесло оновлення?

Можливо прозвучить дещо зухвало, але: оновлення просто принесло можливість нагадати про існування автомобіля Subaru Forester – що ви й спостерігаєте на прикладі цього матеріалу. Адже невже можна очікувати чогось більшого від зміни форми фар та додавання кількох допоміжних функцій, але без суттєвої зміни техніки?

А все тому, що кросовер Subaru Forester обирають зовсім не за форму фари або поштучний перелік оснащення – зовсім ні. Цей автомобіль обирають за його куди більш вагомі та суттєві переваги: просторий та зручний салон, чудовий повний привод, доволі «бадьорий» у місті двигун, гарний комфорт руху, широкий перелік оснащення. Чимало позитивних пунктів, яка разом створюють міцну основу. До якої вже можна додати кілька оновлених деталей, щоб у підсумку отримати ось такий автомобіль Subaru Forester NEW.

Subaru Forester

Автомобіль надано – Імпортер SUBARU в Україні


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: