Новини Софт 05.07.2023 о 09:51 comment views icon

Боротьба з ботами та зловмисниками: у Twitter прокоментували обмеження на кількість доступних для перегляду твітів

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Після придбання Twitter Ілоном Маском соціальну мережу мікроблогів майже безперервно лихоманить через рішення нового власника. Одним з останніх, м’яко кажучи, дивних рішень є обмеження на кількість доступних для перегляду твітів. Причому, обмеження було введено без попереднього попередження користувачів. Тепер у компанії пояснюють таке рішення боротьбою з ботами, а не прагненням перевести більше користувачів на платну підписку Twitter Blue.

«Ми тимчасово обмежили використання, щоб ми могли виявляти та усувати ботів та інших зловмисників, які завдають шкоди платформі», — йдеться у повідомленні у блозі Twitter Business. «Будь-яке попереднє повідомлення про ці дії дозволило б зловмисникам змінити свою поведінку, щоб уникнути виявлення».

Компанія заявляє, що обмеження покликане стати на заваді зловмисникам збирати загальнодоступні дані для навчання моделей штучного інтелекту. Також цей крок має не дозволяти їм «маніпулювати людьми та спілкуванням на платформі у різний спосіб». Twitter стверджує, що обмеження нині торкаються невеликого відсотка користувачів. Компанія надасть додаткові відомості, коли ці зусилля боротьби з ботами та зловмисниками будуть завершені.

Додатково компанія згадала, що обмеження мали «мінімальний» вплив на рекламу. Хоча багато хто вважав, що зі зменшенням кількості перегляду твітів зменшиться й кількість переглядів реклами. Це ускладнить рекламодавцям доступ до користувачів, а отже, і знизить привабливість платформи в очах рекламодавців.

Додамо, маніпуляції з обмеженням переглядів у соцмережі – не єдина проблема для користувачів Twitter. У компанії також вирішили зробити застосунок TweetDeck доступним лише для передплатників Twitter Blue. Фактично раніше безплатним застосунком надалі можна буде користуватися тільки на платній основі.

Джерело: Engadget


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: