Новини Авто 04.12.2023 о 13:14 comment views icon

Hyundai та Kia анонсували Uni Wheel — знову перевинайшли колесо для додаткового простору в електромобілях

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Hyundai та Kia анонсували Uni Wheel — знову перевинайшли колесо для додаткового простору в електромобілях

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Hyundai та Kia знову перевинайшла колесо. Концепт Uni Wheel дасть змогу зробити революцію в компонуванні електромобілів, суттєво збільшити корисний простір. Втім не лише автомобілів, система може працювати в колесах від 4 до 25 дюймів.

Є щось трохи неефективне в тому, як наразі влаштована практично кожна силова установка електромобіля, передає ArsTechnica. І справа не в батареї посередині — це має сенс для розподілу ваги, поки не стали доступними акумулятори, які будуть частиною структури кузова. Проблема в приводі електромобіля — громіздкому пристрої, який містить електродвигун, деякі зубчасті передачі та, як правило, силову електроніку.

Одною з концепцій є встановлення електродвигуна безпосередньо в колесо. Проте тут теж є проблеми — збільшуються непідресорні маси (чим легше колесо — тим краще), а двигун отримує ті самі навантаження, удари й поштовхи що й колесо, відповідно виходить з ладу значно швидше.

Uni Wheel влаштований дещо по-іншому. Колесо має власний електродвигун, але він встановлений набагато ближче до підвіски, що звільняє більше простору між колесами (який можна використовувати для більшої кількості акумуляторних модулів, або для збільшення багажного відділення). До цього часу проблема полягала в тому, що звичайні шарніри рівних кутових швидкостей не могли впоратися з кутами, які були б потрібні, враховуючи коротший приводний вал від двигуна до колеса.

Тому замість цього шарнір, карданний вал і редуктор перемістилися в новий блок, встановлений в колесі. Він містить планетарну систему передач, яка передає привід від двигуна до колеса, але з багатоланковим розташуванням між шестернями, що дає змогу приводному валу рухатися в широкому діапазоні, повторюючи рухи підвіски.

Онлайн-курс "Корпоративна культура" від Laba.
Як з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру, систему внутрішньої комунікації та бренд роботодавця, з якими ви підвищите продуктивність команди, — пояснить HR-директор Work.ua.
Детальніше про курс

Не обмежуючись пасажирськими електромобілями, Hyundai і Kia заявляють, що Uni Wheel можуть дати інвалідному візку або багатоколісному роботу підійматися сходами «так само плавно, як на ескалаторі».

Як і багато інших дивних інженерних ідей, Uni Wheel все ще перебуває на ранній стадії розробки, тому немає жодних гарантій, він піде у серійне виробництво найближчим часом. Але обидва автовиробники повні ентузіазму.

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% українською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологій та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців. IT-компанія входить у групу компаній FAVBET.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: