
Жанровий список фільмів Lionsgate на 2024 рік містив у собі все те, від чого голлівудські виробники свідомо відмовлялись або перевели на стримінгові сервіси — тоді як студія здійснила спробу заповнити порожнечу, і її важко назвати успішною.
Касові «досягнення» Lionsgate
Фактично у Lionsgate цього року була смуга з семи поспіль касових провалів, яка почалась із зухвалої екранізації «Бордерлендз» і завершилась мало кому зрозумілим «Мегалополісом» Френсіса Копполи та непотрібним, за словами критиків, рімейком «Ворона». Ось повний перелік фільмів студії, які відзначились меншою, ніж очікувалось глобальною касою:
- Адаптація відеогри «Бордерлендз» — $32 млн
- Рімейк «Ворона» — $23,7 млн
- Історична кримінальна драма «1992» — $2,9 млн
- Постапокаліптичний фільм жахів «Хижий ліс» — $16,2 млн
- Бойовик «Гра кілера» — $5,9 млн
- Науково-фантастична епопея «Мегалополіс» — $11,2 млн
- Драма про дорослішання «Білий птах: Нове диво» — $6,8 млн
Старший аналітик дослідницької компанії Benchmark Co. Метью Гарріган у коментарі Variety відзначає, що попри те, що перелік був доволі різноманітним — майже нічого з нього «не спрацювало» (окрім «Мегалополіса», у який Коппола вклав власні гроші, тож студія, як найнятий дистриб’ютор таки заробить деякі гроші). Щодо «Бордерлендз», який обійшовся Lionsgate у $100 млн, то тут очікують списання у розмірі $30 млн.
Спад шокує більше, якщо повернутись до результатів 2023 року, де був «Джон Уік 4» ($440 млн по всьому світу), «Пила X» ($111 мільйонів) і «Голодні ігри: Балада про співочих птахів і змій» ($348 мільйонів). Усі ці стрічки схвалив тодішній голова кіногрупи Джо Дрейк, якого в січні замінив Адам Фогельсон.
Стратегія на «заповнення прогалин»
Галузеві експерти часто відзначають Lionsgate за обслуговування демографічних груп, які не отримують достатньої уваги від більших студій — зокрема релігійних та темношкірої аудиторії. До прикладу, низькобюджетна християнська драма «Unsung Hero» принесла компанії аж $21 млн у серпні, а хоррор-сатира «The Blackening» зібрала $18 мільйонів у 2022 році.
«Частина їхньої стратегії — заповнення прогалин. Стратегічно це розумно», — каже Джейсон Сквайр, почесний професор Школи кінематографічного мистецтва USC. «Але це давня боротьба кінобізнесу: ти просто не знаєш, чи з’явиться глядач».
Волл-стріт скептично ставився до здатності Lionsgate конкурувати в медіабізнесі, де домінують технологічні гіганти та студії, які існують у розгалужених конгломератах. Акції компанії нині торгуються за $7,84 із падінням більш ніж на 30% порівняно з попереднім роком.
Що далі?
Далі в Lionsgate потенційно хороші плани — тут байопік про Майкла Джексона з його племінником в головній ролі, ще один приквел «Голодних ігор» та спіноф Джона Віка з Аною де Армас, які можуть спровокувати відновлення статків у 2025 році й пізніше.
Водночас вже зараз ширяться чутки про перезнімання «Балерини» (її нібито майже «з нуля» перезняв режисер Джона Віка Чат Стагелськи, хоча в Lionsgate заперечили це твердження), а такі зміни рідко завершуються чимось хорошим.
Варто зазначити, що Lionsgate — далеко не єдина студія, яка мала труднощі у 2024 році. Навіть у таких гігантів, як Warner Bros., Universal або Apple, були «осічки» у вигляді другого «Джокера», «Фуріози», «Каскадера», «Арґайла» та «Забери мене на місяць».
За матеріалами видання Variety
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: