Новини Софт 30.08.2022 о 12:17

Мобільні ігри заповнює сексуальна реклама — британський регулятор вбачає у цьому проблему

https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/08/photo_2022-08-08_12-53-42-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/08/photo_2022-08-08_12-53-42-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/08/photo_2022-08-08_12-53-42-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту ITC.ua

Оманлива або сексуальна реклама для залучення нових користувачів на тлі зниження попиту захоплює мобільні ігри. Так вважає Управління рекламних стандартів Великої Британії (ASA).

Курс ДИРЕКТОР З ПРОДАЖІВ
Ставайте лідером у сфері продажів та навчіться ефективно керувати своєю командою, для досягнення високих результатів!
Дізнатися про програму

Регулятор ринку зіткнувся з новою тенденцією в ігровій рекламі – демонстрацією сексистських чи неузгоджених сексуальних образів, націлених на вразливість дорослих та дітей.

Angry Birds

Цього місяця ASA заборонило рекламу, що демонструється в Angry Birds 2. У ній анімована жінка грала у більярд в джинсовій сорочці, що оголює груди – вона рекламувала гру Infinity 8 Ball. Компанія Rovio, автор Angry Birds, заявила, що реклама порушує її політику та з’явилася помилково. Playorcas, розробники Infinity 8 Ball, не відповіли на запит ASA.

Мобільні ігри заповнює сексуальна реклама — британський регулятор вбачає у цьому проблему

Інші рекламні вставки, нещодавно заборонені ASA, включали зображення сексуальних дій, що спонукають користувачів “шльопати” або “роздягати” персонажів.

Зростання цієї тенденції пов’язують з тим, що останніми місяцями ігровий сектор постраждав від зниження продажів та інтересу користувачів, а також від зниження витрат на рекламу. Після сплеску під час пандемії, попит на ігри впав – люди повернулися до реальних занять та скоротили свої витрати на тлі інфляційного тиску, що росте. Як наслідок, реклама стала агресивнішою.

Так звані «гіпер-казуальні» ігри становлять більшу частину ринку мобільних ігор та є особливо вразливими до падіння витрат на рекламу. Це безкоштовні прості ігри, що утримують увагу користувачів на кілька хвилин у кожному сеансі. Така модель враховує високий рівень відтоку користувачів, що залучаються за допомогою онлайн-реклами. Гіперказуальні ігри отримують прибуток переважно за рахунок демонстрації реклами користувачам після того, як вони завантажили програму.

Курс MOTION DESIGN.
Розкривайте свій творчий потенціал та створюйте динамічні анімації з основами Motion Design!
Більше про курс

Україна зіткнулася з більш істотною небезпекою, що походить від мобільних ігор.

СБУ: спецслужби рф через мобільні ігри використовують українських дітей як розвідників. У пошуках віртуальних коробок з бонусами підлітки фотографують об’єкти військової та критичної інфраструктури

Джерело: Financial Times


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: