Новини Софт 06.03.2025 о 08:55 comment views icon

YouTube запускає підписку Premium Lite без «більшості» реклами

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

YouTube запускає підписку Premium Lite без «більшості» реклами
YouTube / Depositphotos

YouTube оголосив про запуск нового тарифного плану преміум-підписки під назвою Premium Lite. Він дозволить користувачам сервісу дивитися «більшість» відео без реклами за $7,99 на місяць.

З меншою вартістю цей тариф має певні обмеження. Підписники YouTube Lite зможуть переглядати відео в категоріях, таких як ігри, мода, краса, кулінарія, новини тощо, без реклами, але все ще бачитимуть оголошення у музичних відео та контенті, пов’язаному з музикою. Як базова підписка, Premium Lite не включатиме кілька переваг, доступних у повній версії YouTube Premium ($13,99 на місяць), таких як можливість завантаження відео, фонове відтворення або перегляд музичних кліпів без реклами.

YouTube запускає підписку Premium Lite без «більшості» реклами
Особливості YouTube Premium Lite

YouTube проводив тестування Premium Lite у Таїланді, Німеччині та Австралії, а тепер відкриває його для користувачів у США. Наразі нова підписка доступна в США в якості пілотного проєкта, в у найближчі тижні підписка стане доступною для всіх користувачів тестових ринків. YouTube планує розширювати Premium Lite у нові регіони протягом найближчих місяців, спочатку у форматі тестування.

Ця ініціатива дозволить YouTube отримувати більше доходу від підписок, що може допомогти розвивати бізнес творців контенту. Новий рівень Lite може бути привабливим для молодої аудиторії, яка витрачає більше часу на онлайн-відео на платформах, таких як YouTube та TikTok, замість традиційного телебачення.

Також це зробить перегляд на великих екранах у вітальні більш зручним, оскільки буде менше рекламних пауз. Нещодавно YouTube повідомив, що більшість його переглядів у США тепер відбувається на телевізорах, а не на смартфонах чи комп’ютерах.

На сьогодні підписки YouTube Music і YouTube Premium разом охоплюють понад 125 млн користувачів по всьому світу (включно з пробними підписками), заявили в компанії.

YouTube почав показувати 3-годинну рекламу без опції «пропустити» — щоб побороти блокувальники

Джерело: techcrunch


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: