Новини Новини 25.11.2022 о 22:08 comment views icon

«Юридичні питання» заважають Mercedes впровадити в Європі підписку на більш продуктивний режим роботи двигуна

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Днями повідомлялося, що Mercedes незабаром має намір запровадити продуктивніший режим роботи двигуна в деяких своїх електромобілях. Але активувати його зможуть лише автовласники, які погодяться оплачувати цю опцію додатково на умовах підписки – $1200 на рік.

Після оплати підписки в електромобілях Mercedes-EQ EQE та Mercedes-EQ EQS можна відкрити доступ до режиму Dynamic. Він підвищує потужність двигуна на 20-24%, збільшує крутний момент і скорочує час розгону до 60 миль на годину (96,6 км/год) на 0,8-0,9 секунди. Підписка не вимагає жодних фізичних оновлень для обладнання, а лише програмно розблокує продуктивніший режим роботи двигуна. Що цікаво, такий доступ до режиму Dynamic на умовах передплати буде доступний в США, але не в Європі.

Голландське видання журналу Top Gear поспілкувалось із представником місцевого відділення Mercedes на цю тему. Той розповів, що є «юридичні питання», які перешкоджають тому, щоб компанія пропонувала бездротове оновлення, яке дозволяє зняти обмеження з електродвигунів. Офіційний представник компанії утримався від будь-яких подробиць щодо цього.

Варто зазначити, що модель Volvo Polestar 2 отримала оновлення ПЗ наприкінці минулого року. Воно збільшило потужність електродвигунів з 300 до 350 кВт і крутний момент з 660 нм до 680 нм. Однак це було представлено як одноразове оновлення для підвищення конкурентоспроможності, а не платний доступ до покращених можливостей на умовах підписки.

Джерело: motor1


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: