Фінансований Ларрі Пейджем стартап Kitty Hawk — один з найвідоміших та найперспективніших (як здавалося) розробників безпілотних літальних таксі — повністю згортає свою діяльність. Про це компанія повідомила в короткому дописі на LinkedIn.
«Ми прийняли рішення згорнути Kittyhawk. Ми продовжуємо працювати над подальшим планом дій»
із повідомлення Kitty Hawk
Видання Business Insider з посиланням на джерела всередині компанії повідомляє, що Kitty Hawk вже згорнула проєкт Heaviside — одномісний електричний конвертоплан із дальністю польоту до 160 км. Зазначається, що співзасновник Google дедалі сильніше віддалявся від компанії (йдеться про оперативне управління), проте активніше допомагав з переходом на науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи після закриття Heaviside.
Попри відмову від власного летючого таксі та закриття принаймні один проєкт Kitty Hawk отримає продовження у спільному підприємстві з Boeing — йдеться про Wisk Aero. На початку цього року Boeing інвестував додаткові $450 млн у розвиток Wisk Aero під час чергового раунду фінансування.
Today’s news does not impact Wisk. We remain in a strong financial position, with both @Boeing and @kittyhawkcorp as investors. https://t.co/Pe98tOX9cI
— Wisk (@WiskAero) September 21, 2022
«Сьогоднішні новини не стосуються Wisk. Ми зберігаємо сильну фінансову та стратегічну позиції, оскільки Boeing та Kitty Hawk лишаються основними інвесторами», — повідомив речник Wisk Кріс Браун.
Стисло згадуємо історію Kitty Hawk
Kitty Hawk голосно заявив про себе у 2017 році, коли показав перший робочий прототип персонального ЛА Flyer, а у 2018 році компанія відкрила передзамовлення на ЛА, а у 2019 році стартувало дрібносерійне виробництво. Та незабаром у стартапу виникли проблеми з регуляторами, а згодом різні технічні труднощі, зокрема із загорянням батарей. У 2020 році Kitty Hawk закрила проєкт персонального мультикоптера Flyer та звільнила кілька десятків співробітників.
Історія Kitty Hawk почалася саме з Flyer — цей персональний мультикоптер був одним із перших транспортних засобів, які з’явилися під час буму апаратів eVTOL; згодом до перегонів долучилися інші, як-от фінансований Toyota стартап Joby Aviation, Volocopter і Lilium, а також проєкти іменитих компаній Bell Helicopter і Uber. У 2018 році стало відомо, що Ларрі Пейдж також володіє іншою компанією з виробництва летючих автомобілів під назвою Opener. Коли з Flyer не вийшло, то Kitty Hawk вирішив зосередитися Heaviside, проте і цей проєкт спіткала невдача.
Лишається Cora, який Kitty Hawk розробляла з початку 2010-х років, проте анонс ЛА відбувся лише у 2018 році — це електричне аеротаксі вертикального злету та приземлення для перевезення пасажирів, яке зібрано за схемою двобалкового літака з низьким розташуванням крила та П-подібним хвостовим оперенням. Його літні випробування проводяться з 2018 році. Врешті аеротаксі Cora відокремився у згаданий вище проєкт Wisk Aero, який продовжиться та врешті, сподіваємося, вийде на ринок.
Раніше Ларрі Пейдж багато експериментував, проте останнім часом якісь нові цікаві технологічні проєкти від співзасновника Google — велика рідкість. Будемо сподіватися, що один з найвеличніших винахідників та підприємців сучасності ще подарує нам не один цікавий інфопривід.
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: