Новини

Не злетіло. Kitty Hawk — стартап Ларрі Пейджа, що розробляв електричне аеротаксі — закривається

Не злетіло. Kitty Hawk — стартап Ларрі Пейджа, що розробляв електричне аеротаксі — закривається

Фінансований Ларрі Пейджем стартап Kitty Hawk — один з найвідоміших та найперспективніших (як здавалося) розробників безпілотних літальних таксі — повністю згортає свою діяльність. Про це компанія повідомила в короткому дописі на LinkedIn.

«Ми прийняли рішення згорнути Kittyhawk. Ми продовжуємо працювати над подальшим планом дій»

із повідомлення Kitty Hawk

Видання Business Insider з посиланням на джерела всередині компанії повідомляє, що Kitty Hawk вже згорнула проєкт Heaviside — одномісний електричний конвертоплан із дальністю польоту до 160 км. Зазначається, що співзасновник Google дедалі сильніше віддалявся від компанії (йдеться про оперативне управління), проте активніше допомагав з переходом на науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи після закриття Heaviside.

Не злетіло. Kitty Hawk — стартап Ларрі Пейджа, що розробляв електричне аеротаксі — закривається

Попри відмову від власного летючого таксі та закриття принаймні один проєкт Kitty Hawk отримає продовження у спільному підприємстві з Boeing — йдеться про Wisk Aero. На початку цього року Boeing інвестував додаткові $450 млн у розвиток Wisk Aero під час чергового раунду фінансування.

Курс
Frontend розробка
Заробляйте від $1800 вже через два роки і навчайтесь у вільний час
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Frontend розробка

Стисло згадуємо історію Kitty Hawk

Kitty Hawk голосно заявив про себе у 2017 році, коли показав перший робочий прототип персонального ЛА Flyer, а у 2018 році компанія відкрила передзамовлення на ЛА, а у 2019 році стартувало дрібносерійне виробництво. Та незабаром у стартапу виникли проблеми з регуляторами, а згодом різні технічні труднощі, зокрема із загорянням батарей. У 2020 році Kitty Hawk закрила проєкт персонального мультикоптера Flyer та звільнила кілька десятків співробітників.

Історія Kitty Hawk почалася саме з Flyer — цей персональний мультикоптер був одним із перших транспортних засобів, які з’явилися під час буму апаратів eVTOL; згодом до перегонів долучилися інші, як-от фінансований Toyota стартап Joby Aviation, Volocopter і Lilium, а також проєкти іменитих компаній Bell Helicopter і Uber. У 2018 році стало відомо, що Ларрі Пейдж також володіє іншою компанією з виробництва летючих автомобілів під назвою Opener. Коли з Flyer не вийшло, то Kitty Hawk вирішив зосередитися Heaviside, проте і цей проєкт спіткала невдача.

Лишається Cora, який Kitty Hawk розробляла з початку 2010-х років, проте анонс ЛА відбувся лише у 2018 році — це електричне аеротаксі вертикального злету та приземлення для перевезення пасажирів, яке зібрано за схемою двобалкового літака з низьким розташуванням крила та П-подібним хвостовим оперенням. Його літні випробування проводяться з 2018 році. Врешті аеротаксі Cora відокремився у згаданий вище проєкт Wisk Aero, який продовжиться та врешті, сподіваємося, вийде на ринок.

Раніше Ларрі Пейдж багато експериментував, проте останнім часом якісь нові цікаві технологічні проєкти від співзасновника Google — велика рідкість. Будемо сподіватися, що один з найвеличніших винахідників та підприємців сучасності ще подарує нам не один цікавий інфопривід.

Google 2.0 или куда приводят мечты Ларри Пейджа


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: