
Генеральний директор OpenAI Сем Альтман заявив, що компанія втрачає гроші на новій дорогій передплаті ChatGPT, яка обходиться користувачам у $200.
Причина, як не дивно, у «завеликому попиті» — її використовують частіше, ніж розраховували в OpenAI.
«Я особисто обрав ціну, — написав Альтман у серії публікацій на X, — і думав, що ми заробимо трохи грошей».
ChatGPT Pro, який запустили наприкінці минулого року, надає доступ до оновленої версії моделі штучного інтелекту o1 від OpenAI, режиму o1 pro, і скасовує обмеження швидкості для кількох інших інструментів компанії, включаючи відеогенератор Sora.
Наразі OpenAI не є прибутковою, попри те, що залучила близько $20 млрд з моменту заснування. Повідомлялось, що компанія очікує близько $5 млрд збитків при доході у $3,7 млрд на минулий рік. Головні витрати в цьому випадку йдуть на інфраструктуру та навчання ШІ у купі до зарплат персоналу та оренди офісів. У минулому ChatGPT обходився OpenAI приблизно у $700 000 на день (через TechCrunch), але актуальні цифри невідомі.
Компанія прекрасно розуміє свій фінансовий стан і нещодавно заявила, що потребує «більше капіталу, ніж очікувалось», зважаючи на підготовку до корпоративної реструктуризації для залучення нових інвестицій. За чутками, для досягнення прибутковості OpenAI розглядає можливість підвищення ціни на різні рівні передплати.
Водночас OpenAI доволі оптимістично прогнозує, що її дохід досягне $100 мільярдів у 2029 році, а сам Альтман хоче, щоб чатбот компанії використовувала кожна 8-ма людина на Землі вже цьогоріч.
Нова китайська ШІ-модель вважає себе ChatGPT. Ось чому це відбувається
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: