Новини

Sony спробувала переконати британського регулятора, що жодна Battlefield не замінить Call of Duty — щоб завадити угоді Microsoft та ActiBlizz

Sony спробувала переконати британського регулятора, що жодна Battlefield не замінить Call of Duty — щоб завадити угоді Microsoft та ActiBlizz

У той час як Sony щосили бореться за те, щоб регулятори заблокували придбання Microsoft Activision Blizzard, гра Battlefield потрапила у фокус цієї суперечки. У заяві, поданій до британського Управління з конкуренції та ринків (CMA), Sony стверджує, що Call of Duty є унікально важливою франшизою для консолей PlayStation і її не можна замінити такими іграми, як Battlefield. Microsoft контролюватиме франшизу, якщо її угоду щодо придбання Activision Blizzard буде продовжено:

«Call of Duty не можна відтворити. Call of Duty надто вкоренилася, щоб будь-який суперник, незалежно від того, наскільки він добрий, не зміг її наздогнати. За останнє десятиліття вона була грою, що найбільше продається, майже кожен рік, а у жанрі шутерів від першої особи вона є гнайбільш продаваною грою. Інші видавці не мають ресурсів або досвіду, щоб досягти такого ж успіху. Щоб навести конкретний приклад, Electronic Arts – один із найбільших сторонніх розробників після Activision – багато років намагалася створити конкурента Call of Duty у вигляді своєї серії Battlefield. Незважаючи на схожість між Call of Duty і Battlefield – і незважаючи на послужний список EA у розробці інших успішних франшиз AAA (таких як FIFA, Mass Effect, Need for Speed ​​та Star Wars: Battlefront) – франшиза Battlefield не може йти поряд. Станом на серпень 2021 року було продано понад 400 млн копій Call of Duty, а Battlefield – всього 88,7 мільйона копій».

Подібні аргументи не рідкість, коли юристи компаній сперечаються з регулюючими органами про те, кому слід дозволяти чи не дозволяти придбання компаній. Але дивно спостерігати, як маркетингові та судові заяви пробивають стелю перебільшень.

Microsoft також вдавалася до гротескно-перебільшеної аргументації у своїх зверненнях до CMA. Ось як Том Уоррен із The Verge описував аргументи Microsoft:

«Повна відповідь Microsoft CMA включає частини, в яких компанія комічно намагається створити враження, ніби у неї якесь сміття, а не ігри і вона не може конкурувати. Microsoft заявляє, що Xbox знаходиться на останньому місці серед консолей, сьомому місці на ПК і ніде в глобальному поширенні мобільних ігор. Microsoft стверджує, що вона не має причин завдавати шкоди або погіршувати становище конкуруючих хмарних ігрових сервісів, оскільки вона хоче «заохочувати серйозні зміни в поведінці споживачів, необхідні для успіху хмарних ігор».

У такому ж ключі Meta намагалася довести, що компанії потрібно дозволити покупку Giphy у своєму листуванні з CMA: вказувалося, що GIF-файли насправді непопулярні і молоді люди їх ненавидять:

Курс
Full Stack розробка
Навчайтесь за вільним графіком, щоб стати універсальним фахівцем зі знанням Back-end та Front-end. Заробляйте $1300 на місяць
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Full Stack розробка

«Є ознаки загального зниження використання GIF», — сказали у Meta, додавши пізніше, що «коментарі на ринку та ставлення користувачів до GIF у соціальних мережах показують, що вони вийшли з моди як форма контенту і молоді користувачі зокрема описують GIF епітетами «для бумерів» та «роболепно».

CMA, як видно за результатом, не сприйняла подібну аргументацію як переконливу.

Крім британського регулятора, Європейська комісія також розслідує угоду щодо придбання Microsoft компанії Activision Blizzard за $68,7 млрд. Федеральна торгова комісія США також висловила зацікавленість у більш уважному розгляді угоди. Активність національних регуляторів поки що не дозволяє говорити про швидке закриття угоди.

Отчёт Electronic Arts: лучший квартал по многим показателям, рост Apex Legends и успешный старт FIFA 2022, но Battlefield 2042 «не оправдала ожиданий»

 


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: