Новини Новини 24.11.2022 о 13:53 comment views icon

FTC має намір подати антимонопольний позов, щоб заблокувати угоду Microsoft з Activision Blizzard

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Федеральна торгова комісія (FTC), ймовірно, подасть антимонопольний позов, щоб заблокувати поглинання Activision Blizzard корпорацією Microsoft за $69 млрд. Про це заявляють троє обізнаних людей.

Зазначається, що остаточного рішення щодо позову ще не прийнято. Четверо уповноважених FTC ще не проголосували за скаргу та не зустрілися з юристами компаній. Проте співробітники FTC, які здійснюють нагляд за угодою, скептично ставляться до аргументів компаній. Хоча розслідування все ще триває, більшість основної роботи у його рамках вже проведено. Як повідомляють обізнані джерела, вже отримано свідчення виконавчого директора Microsoft Сатьї Наделли та глави Activision Боббі Котика. Якщо агентство продовжить розгляд справи, позов може бути ініційований вже наступного місяця.

FTC побоюється, що придбання Activision Blizzard надасть компанії Microsoft несправедливу перевагу на ринку відеоігор. Sony стала основним противником угоди, заявивши FTC і регулюючим органам інших країн, що якщо Microsoft зробить популярні ігри, такі як Call of Duty, ексклюзивними для своїх платформ, Sony опиниться в дуже невигідному становищі.

Управління конкуренції та ринків Великобританії опублікувало заяву, в якій міститься позиція Sony. Компанія заявляє, що угода не тільки завдасть шкоди її конкурентоспроможності, а й залишить споживачам менше вибору для ігор, а розробникам менше вибору, де публікуватиме ігри. Microsoft при цьому позиціюється як «технічний титан, який скуповує незамінний контент за незаперечними цінами». Своєю чергою Microsoft звинувачує Sony в корисливих заявах, спрямованих на те, щоб зберегти свою провідну позицію в ігровому сегменті. Microsoft заявила, що неодноразово обіцяла зберегти доступність Call of Duty на PlayStation.

За словами обізнаних джерел, противником угоди також є Google. Компанія стверджує, що Microsoft навмисно погіршила умови підписки Game Pass для користувачів операційною системою Google ChromeOS, а володіння Activision Blizzard буде й надалі сприяти такій поведінці, спрямованій на просування власного ігрового обладнання.

Представник Microsoft Девід Кадді сказав, що компанія «готова врахувати побоювання регулюючих органів, включаючи FTC та Sony, щоб забезпечити впевнене закриття угоди».

Онлайн-курс "PR Basis" від Skvot.
Дізнайся нюанси різних сфер і обрери свою.Як результат — матимеш стратегію бренду у своєму портфоліо та зможеш стартувати в піарі. Інсайтами ділиться лекторка, яка має 9+ років досвіду.
Детальніше про курс

Єврокомісія розслідуватиме придбання Microsoft Activision Blizzard за $68,7 млрд до 23 березня

Джерело: politico


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: