Нова передплата запропонує три рівні — Basic, Standard і Plus. Ціна та функції поки не розкриваються, однак один з них, ймовірно, надасть можливість повністю заблокувати рекламу.
Нові тарифи виявив дослідник під ніком @aaronp613, який вивчав останнє оновлення програми X для iOS. Він стверджує, що передплата Standard дозволить прибрати половину рекламних оголошень (те, що пропонує поточна X Premium), а Plus зможе заблокувати їх повністю.
Власники Basic бачитимуть рекламу у стрічці «Для вас» — як і звичайні користувачі, які взагалі не мають передплати.
X Premium will be broken up into 3 tiers:
Premium Basic – Full Ads
Premium Standard – Half Ads
Premium Plus – No Ads pic.twitter.com/I0CyaQf2ME— Aaron (@aaronp613) October 5, 2023
Зараз X Premium коштує $8 на місяць або $84 на рік. Якщо ви підписуєтеся через програму X на iOS або Android, ціна зростає до $11 і $115 відповідно через 30% комісії з App Store і Google Play Store. Незрозуміло, скільки X стягуватиме за нові рівні передплати, та на який переведуть поточних абонентів.
Важливо зазначити, що це тест, і кілька рядків коду в оновленні не гарантують, що X точно розгорне тарифи. Однак Ілон Маск не приховував свого шаленого бажання монетизації Twitter, який у травні оцінили в одну третину від ціни у $44 млрд. Поглинання компанії призвело до боргу у $13 млрд, а суперечливі рішення Маска, зокрема й щодо модерації контенту, налякали деяких рекламодавців (раніше понад 90% від річного доходу Twitter у $5 мільярдів приносила саме реклама).
Гендиректорка X/Twitter Лінда Яккаріно тим часом заявила, що у соцмережу повернулися 90% з сотні найкращих рекламодавців; а активність на сайті сягнула 500 млн дописів на день — і, що цікаво, це вдвічі більше, за дані, якими поділився сам Маск два тижні тому.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: