Новини Софт 10.11.2022 о 09:22 comment views icon

YouTube Music і Premium лише за рік здобули 30 млн нових підписників — їхня загальна чисельність сягнула 80 млн

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Володимир Скрипін

Заступник головного редактора, керівник відділу новин

YouTube Music та Premium показують дуже непогані темпи зростання — всього за рік стримінгові сервіси Google додали ще 30 мільйонів нових преміальних передплатників і тепер мають 80 млн на двох, повідомляє Variety. Востаннє Google ділився статистикою у вересні 2021 року, коли чисельність підписників YouTube Music і Premium сягнула 50 млн.

Ці нові цифри вказують, що цьогоріч YouTube Music і Premium зростають навіть швидше, ніж роком раніше — у тогорічному звіті повідомлялося, що лише за рік YouTube Music та Premium разом залучили ще 20 мільйонів підписників. Google не повідомляє детальної статистики щодо платних передплат YouTube, тому невідомо, яку частку з цих 80 мільйонів складають передплати YouTube Music та скільки приходиться на Premium (музичний сервіс є частиною преміальної підписки). Ба більше, сюди також входять безплатні пробні передплати, що своєю чергою ще сильніше розмиває статистику.

Якщо порівнювати YouTube Music з основними суперниками, більші за нього лише беззаперечний лідер ринку Spotify, Apple Music, а також Amazon Music та сервіс Tencent. У жовтні Spotify повідомляв про 195 мільйонів платних підписників, що є колосальною перевагою. Сервіс Apple Music, якщо довіряти нещодавній оцінці Midia, має 78,6 млн підписників, а Amazon Music та сервіс Tencent — близько 68,1 млн кожен.

Можна пригадати, що офіційний запуск YouTube Music і Premium відбувся у 2018 році (спершу YouTube Music, а зразу після нього Premium). За три роки YouTube виплатив $50+ млрд авторам контенту. У цю суму входять $6+ млрд, які платформа виплатила музичній індустрії з липня 2021 року по червень 2022 року. Нещодавно керівництво найпопулярнішої відеоплатформи зважилося на безпрецедентний крок та запропонувало цілих 45% від продажів реклами для авторів коротких відео YouTube Shorts, які щоденно збирають понад 30 мільярдів переглядів по всьому світу.

Щоб краще розуміти теперішні реалії варто відзначити ще кілька деталей: минулого кварталу Google не виправдав прогнози щодо прибутку, зокрема через YouTube — дохід від реклами на платформі знизився на 2%, до $7,07 млрд. Незадовго до публікації фінансового звіту за квартал компанія анонсувала значне підвищення вартості сімейної передплати YouTube Premium в США та низці інших країн (Україна не потрапила у цю хвилю) — на 25%, з $17,99 до $22,99 на місяць. А незадовго до цього YouTube експериментував з обмеженням відео високої якості 4K передплатою Premium та показував окремим користувачам 5-10 рекламних оголошень (без можливості пропуску) перед відео замість двох.

Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: