Київстар: пакетні мегабайти і налаштування

Нещодавно оператор мобільного зв’язку "Київстар" змінив умови тарифного "Багато розмов", нав’язавши абонентську плату у розмірі 10 грн на місяць, натомість нараховуючи 100 безкоштовних SMS у мережі і 100 МБ трафіку. Багато кому це не сподобалось, але я нещодавно придбав свій перший смартфон на ОС Android і пакетні мегабайти виявились для мене досить доречними. Вставивши свою стару SIM картку у новий смартфон я отримав автоматичні налаштування для доступу в Інтернет.

Одного разу залишивши на ніч телефон з влюченим доступом по EDGE і запущеним Skype вранці я побачив, що на моєму рахунку немає грошей. Пропало не так уже і багато — близько 17 грн, але зникли вони безслідно. Я передзвонив до оператора і дівчина з приємним голосом (нажаль я не запам’ятав, як іі звати) сказала мені, що вночі з мого телефона було підключення до Інтернет через WAP точку доступу, трафік через яку не входить до пакетних мегабайтів (хоча раніше все було нормально, через EDGE). Як виявилось це сталося через ведмежу послугу "Автоматичного корегування налаштувань" і неправильні налаштування доступу. Оператор надіслала мені правильні налаштування і я вирішив їх порівняти. Відрізняються вони точкою доступу (у старому профілі — www.kyivstar.net, а у новому — www.ab.kyivstar.net) і налаштуванням проксі (у старому — 10.10.10.10, порт 8080, а у новому налаштувань проксі взагалі немає). Також мені запропонували відмовитись від "послуги" "Автоматичного корегування налаштувань" відправивши USSD запит *100*40*3#. Гроші мені, звісно, не повернули.

Закликаю всіх читачів бути обачними і не потрапити у таку ж ситуацію.