Новини Ігри 17.10.2025 comment views icon

Творець Dead Space: "Ми маємо пофіксити ігрову індустрію. Вона розбита, а розробники — виснажені”

author avatar

Маргарита Юзяк

Авторка новин

Творець Dead Space: "Ми маємо пофіксити ігрову індустрію. Вона розбита, а розробники — виснажені”
Dead Space / Motive & Electronic Arts

Автор Dead Space і ветеран індустрії під час відкриття Gamescom Asia x Thailand виступив з емоційною промовою. Він каже, ігрову сферу потрібно “виправляти”.

“Нам терміново потрібно фіксити ігрову індустрію. Вона зламана. Вона побита, виснажена — наші розробники виснажені, вони тримають удар уже кілька років поспіль. Ми маємо повернути її до того, чим вона була раніше, правда ж? Замість цієї суцільної негативної хвилі”, — висловився Глен Скофілд.

Замість простої критики Скофілд запропонував кілька кроків, які, на його думку, могли б допомогти. Перший — зробити генеративний ШІ стандартним інструментом у розробці ігор. А для цього студіям — від інді до EA чи Namco — потрібно якнайшвидше навчати свої команди працювати з новими інструментами. Заперечувати подальший розвиток ШІ в геймдеві неможливо, як доводить навіть статистика Steam. Та і сам Гейб Ньюелл закликав розробників швидше опановувати нові навички.

“Штучний інтелект — не для того, щоб нас замінити. Він тут, щоб зробити нас швидшими, кращими та ефективнішими. ШІ — для всіх. Не тільки для режисерів чи художників, а й для копірайтерів, маркетологів, сценаристів, продюсерів”, — продовжив ветеран індустрії.

Другий пункт його “плану ремонту” — гроші. На думку Скофілда, інвестори повинні перестати заощаджувати на розробці великих ігор. Іншими словами індустрія почне приносити реальні кошти, якщо набратися сміливості та ризикувати.

“Ви дійсно хочете зробити гру AAA за $8 млн?” — саркастично запитав автор Dead Space.

Окремо він згадав, що керувати студіями мають не випадкові менеджери, а креативні лідери. Якщо обирати на посаду неправильних людей — відповідно будуть кепські результати. Не вийде створити оригінальний та новаторський проєкт, якщо на місцях “офісні клерки”. Доказом, що індустрія потребує “свіжий погляд” стала Clair Obscur: Expedition 33. Її керівник занудьгував в Ubisoft, знайшов талановитих новачків та випустив беззаперечного претендента на “Гру року 2025”.

Також наприкінці творець Dead Space несподівано закликав повернути легендарну виставку E3, яку остаточно закрили у 2023 році. За його словами, після її закриття галузь просто розсипалась, бо стало менше комунікації між творцями. На завершення він підкреслив, що, технічні інновації — це добре, але рушійною силою ігор залишаються люди.

Джерело: IGN

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: