Огляди

Тест-драйв Toyota Izoa EV: це як C-HR, тільки з Китаю та електро

Тест-драйв Toyota Izoa EV: це як C-HR, тільки з Китаю та електро

Несподіваний гість серед електромобілів, відомий бренд та модель, але тепер з електроприводом та підвищеною потужністю – все це сказано про модель Toyota Izoa EV. Сьогодні саме вона стане героєм нашої статті-знайомства. Отже, що таке Toyota Izoa EV? Як влаштований і як їде цей кросовер? І нарешті – скільки коштує електрокар Toyota Izoa EV? Нині все розберемо.

Зовні: електромобіль Toyota Izoa EV, який так схожий на…

Ну звичайно, на кросовер Toyota C-HR! Майже ідентичний кузов та розміри, лише з мінімальними відмінностями зовні – але з кардинальними відмінностями всередині. Адже кросовер Toyota Izoa EV є електромобілем: усю нижню частину кузова займає акумулятор на 54,3 кВт*год., розташований у межах колісної бази.

Секрет появи Toyota Izoa EV слід шукати у моделях Toyota, які випускаються на китайських заводах спільно з компаніями FAW або GAC. Виробника два, моделі дві, проте суть незмінна – перед нами знайомий кросовер Toyota C-HR, але перероблений в електромобіль.

Як зовні швидко впізнати електромобіль Toyota Izoa EV? По-перше, по оригінальній передній частині: зверніть увагу на бампер з високими вусами на куточках і пластину-заглушку, прикрашену буквами EV. По-друге, на боковинах увагу привертають написи Electric та оригінальні колісні диски. А ще на боковинах розташовані люки для зарядних портів формату BG/T: по одному на кожній стороні. Нарешті, пара деталей позаду – тут на вас чекає назва моделі Izoa та ще один напис Electric.

Курс
POWER BI
Приборкайте Power BI і прогнозуйте майбутнє своєї компанії.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
powerbi

Ось і всі відмінності зовні. Тому що в іншому – перед нами знайомий кузов Toyota C-HR, який не втратив актуальності. Масивна передня частина, виражена арка даху, невеликі вікна ззаду і приховані ручки дверцят, кришка багажника з явно виділеним антикрилом. Ух, молодіжний запал у «крос»-форматі!

Електромобіль Toyota Izoa EV – це знайомий вигляд Toyota C-HR та звичні габарити (довжина 4,4 м; ширина 1,8 м; висота 1,58 м; колісна база 2,64 м), плюс парочка оригінальних деталей у зовнішності. Напис Electric виконаний тим же шрифтом, що Hybrid на добре відомих автомобілях Toyota C-HR. Отже, із зовнішністю розібралися – настав час поглянути на салон!

Всередині: гарні матеріали та оригінальні прилади

Перший погляд на салон миттєво викликає фразу «все знайоме»: загальні форми передньої панелі, дизайн керма, примітний блок «клімату», глибокі сидіння з масивною бічною (і навіть плечовою!) підтримкою. Тішить, що за дизайном повторюється і якість оздоблювальних матеріалів – багато приємного м’якого пластику, трохи покриття «софттач» та декоративного чорного глянцю. Цей салон гідний імені Toyota! Тільки треба уточнити, яка саме ця модель Toyota…

Тому що в салоні Toyota Izoa EV зустрічається панель приладів, схожа швидше на прилади Toyota RAV4, а не Toyota C-HR: великий 7-дюймовий дисплей по центру плюс парочка індикаторів ліворуч/праворуч. Аналогічна відмінність стосується й центрального 9-дюймового дисплея. Він має звичне розташування в окремому «подіумі», але всередині приховано незвичне меню – пізнається тільки вкладка загальних налаштувань. Якщо забути про дисплеї, то чи не найпомітнішою відмінністю є джойстик вибору напрямку руху (як у «автомата»), але з додатковим «В»-режимом та «Р»-кнопкою активації паркувального положення.

У передній частині салону – знайомий дизайн, гарні оздоблювальні матеріали, зручні сидіння. Електромобіль Toyota Izoa EV відрізняється у деталях: власні дисплеї, масивний трансмісійний селектор (з додатковим режимом B-Brake) та оригінальний перемикач Drive Mode перед ним. Однак варто озирнутися назад – і знову видно знайому модель Toyota C-HR: достатній запас місця (нехай і без надмірностей) та невеликі віконця, майже 300-літровий багажник із продуманим підпіллям.

На дорозі: гарна динаміка, але зауваження до підвіски

Під капотом кросовера Toyota Izoa EV встановлений електродвигун потужністю 150 кВт або 204 к.с. – а це навіть більше, ніж у версії Toyota C-HR 2.0 Hybrid! Тому з динамікою тут виходить все добре: старт з місця з легким пробуксуванням коліс, легке втискання в спинку сидіння, відсутність заминок на натискання педалі акселератора – така собі нескінченність прискорення. Адже електромобіль позбавлений звичної коробки передач, зате присутній повний крутний момент у в 300 Нм з перших обертів – ось вам рецепт приємних активних прискорень.

А що з гальмуванням? При стандартному положенні «D» електрокар Toyota Izoa EV їде практично накатом, лише в «B»-режимі з’являється невелика рекуперація. Мабуть, хотілося б активніше. Зате перемикатимуться між парою «D/B» можна буквально одним кліком: зручно! Отже, у питаннях динаміки та логіки управління рекуперацією – зауважень немає.

А ось до чого є зауваження – то це до підвіски. Точніше, мабуть, навіть до підбору шин. Суть у тому, що кросовер Toyota C-HR у минулому запам’ятовувався мені дуже вивіреним налаштуванням ходової частини: тут гарний комфорт уживався з жвавим характером та легким кермом. Так ось: у випадку електромобіля Toyota Izoa EV, два останні пункти залишилися – але комфорту стало менше. Якщо великі нерівності ще проїжджаються з непоганою амортизацією, але на частих дрібних ямах чи дорожніх стиках завжди трошки трясе.

Здається, пояснення просте – цей 1780-кілограмовий електромобіль вимагав використання міцніших, але й жорсткіших шин. Аналогічно тут слід шукати й причину вищезгаданих пробуксувань коліс. Отже, якщо купили електромобіль Toyota Izoa EV – насамперед зверніть увагу на шини. При правильному підборі покришок, я думаю, є шанс отримати більше комфорту та покращити зчеплення з дорогою для мінімізації пробуксовок.

Синхронний електромотор (потужність 150 кВт або 204 к.с., крутний момент 300 Нм) відпрацьовує кожну заявлену цифру: прискорення бадьорить! У спортивному режимі прилади підсвічуються червоним, кермо стає трохи важче, але динаміка не змінюється – вона хороша навіть при нормальних налаштуваннях, стихаючи лише в «еко», та й то лише трохи. Ось вам ще кілька цифр: заявлена максимальна швидкість становить 160 км/год, заявлений запас ходу – 400 км за циклом NEDC. Однак насправді виходить близько 300 км залежно від стилю їзди та ввімкненого/вимкненого «клімату». І ось нарешті ще одна цифра: ціна електрокара Toyota Izoa EV встановлена на рівні $31,9 тис.

Зрештою: що таке Toyota Izoa EV?

Це саме те, що написано в заголовку цієї статті – фактично перед нами кросовер Toyota CH-R, але з Китаю та в електричній версії. Знаєте, яке найважливіше слово у цьому визначенні? Це слово «Toyota».

Я зустрічав електромобіль Volkswagen ID.4 Crozz – який виявився «спочатку Volkswagen», а вже потім «з Китаю». Я зустрічав і зворотний приклад у вигляді DongFeng E11K – який «намагається бути Nissan», але все-таки «спочатку є китайцем». На цій шкалі Toyota Izoa набагато ближче до першого прикладу, ніж до другого: відомий дизайн, гарний салон, нормальні ходові якості. Навіть цінник Toyota Izoa «не йде в космос». У результаті: привабливий коктейль для фанатів електрокарів? А ось на це запитання я чекаю ваші відповіді в коментарях нижче!

Тест-драйв Toyota Izoa EV: це як C-HR, тільки з Китаю та електро

Електромобіль надано – компанією NIKO-EXPERT


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: