Огляди Авто 19.06.2023 о 11:00 comment views icon

Тест-драйв Volkswagen ID.6 Crozz: більше грошей – більше простору!

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Тест-драйв Volkswagen ID.6 Crozz: більше грошей – більше простору!

Заголовок написаний з натяком на Volkswagen ID.4 Crozz. Адже два електромобілі дуже схожі між собою: спільна платформа МЕВ, схожий дизайн та салон, німецький бренд та китайське виробництво. То чим відрізняється електричний кросовер Volkswagen ID.6 Crozz й кого з потенційних покупців він може привабити? Зараз все розкажу!

Електромобіль Volkswagen ID.6 Crozz: наскільки більший ззовні?

Загалом – приблизно на 30 см довший. Якщо кросовер Volkswagen ID.4 має близько 4,6 метра в довжину, то Volkswagen ID.6 розтягнувся вже майже на 4,9 метра. Причому дизайнери спеціально зробили так, щоб ці розміри одразу відчувались – тут багато масивних поверхонь: капот, дверцята, крила. Ще й тестовий електромобіль мав 20-дюймові колісні диски, хоча взагалі для моделі пропонуються 19-21-дюймові диски.

Навіть світлодіодні фари зроблені опуклими, причому лінзи всередині розміщені вертикально, а не горизонтально. Зверніть увагу: між фарами «протягнуто» смужки з білим підсвічуванням. Схоже рішення використано й позаду: Х-подібні ліхтарі поєднано червоними лініями, які перетинають логотип Volkswagen – звісно, теж з підсвічуванням.

Електричний кросовер Volkswagen ID.6 має досить великі габарити: довжина – 4,89 метра; ширина – 1,85 метра; висота – 1,68 метра; колісна база – 2,965 метра. Зовнішність додатково підкреслює ці розміри: великі фари та дверцята, підштамповки над колісними арками. Схоже, виділені сріблясті арки даху вже стали фірмовою ознакою електромобілів Volkswagen ID-лінійки. Загалом дизайн вийшов не агресивним, але з відчуттям масивності. Неначе перед нами слон або кит: такий бере не грацією чи рельєфом м’язів, а об’ємом тіла.

Електричний кросовер Volkswagen ID.6: чи багато простору всередині?

Передня частина салону Volkswagen ID.6 та Volkswagen ID.4 загалом схожі за стилем оформлення: лаконічність та світло-сірі кольори, акцент на двох дисплеях (5,3-дюймовий у якості панелі приладів та центральний 12-дюймовий), масивна центральна консоль.

Проте й відмінностей вистачає. Ось ця сама центральна консоль – вона збільшена у розмірах та приховує під шторками різноманітні ніші й підсклянники. Передня панель має дещо інше оформлення та вертикальні бокові вертикальні дефлектори вентиляції – вони схожі на башти. А ще зверніть увагу на оздоблення дверцят: тут поєдналось різноколірне покриття, декор «під дерево» та металізована вставка, смужка декоративного підсвічування.

Воркшоп "PR + AI: Рисерч, Креатив, Контент" від Skvot.
Навчіться адаптувати потенціал АІ під задачі піарника. Корисні тулзи, яким можна делегувати рутину, генерувати свіжі ідеї для контенту і піар-стратегій.
Дізнатись більше

В салоні – пізнавана стилістика Volkswagen ID-серії (лаконічність ліній, два дисплеї) та помітні відмінності саме моделі Volkswagen ID.6 Crozz: дефлектори вентиляції, широка багатофункціональна центральна консоль, декоративне оздоблення.

Проте, звісно, максимальні відмінності по салону знаходиться позаду. Все починається з чудового доступу на других ряд сидінь через широкі двері, що відкриваються на великий кут. Далі пасажирів зустрічає 3-місний диван, хоча також бувають версії двома окремими сидіннями.

У будь-якому випадку – пасажири другого ряду отримають можливість регулювання посадки: диван зсувається вперед/назад та може змінювати кут нахилу спинки. А ще пасажири отримають дефлектори вентиляції й порти для зарядки гаджетів.

Нарешті, електромобіль Volkswagen ID.6 пропонує ще і третій ряд сидінь, де облаштовані два окремих крісла. На диво, але простору вистачає навіть для дорослого: є певний запас по висоті над головою, а якщо посунуту другий ряд вперед – то вистачить і місця для ніг. Також варто відзначити багажник, де відчувається ось цей «німецький геній»: передбачені додаткові ніші для рулон-шторки, є бокові ніші та гачки.

Головне всередині Volkswagen ID.6 Crozz – все те, що починається з другого ряду сидінь: простір для пасажирів, регульований диван другого ряду, додаткові сидіння третього ряду, можливості трансформації салону та багажнику.

Воркшоп "PR + AI: Рисерч, Креатив, Контент" від Skvot.
Навчіться адаптувати потенціал АІ під задачі піарника. Корисні тулзи, яким можна делегувати рутину, генерувати свіжі ідеї для контенту і піар-стратегій.
Дізнатись більше

Електрокар Volkswagen ID.6: відрізняється на дорозі?

Загалом у своїй поведінці електромобіль Volkswagen ID.6 дуже схожий на Volkswagen ID.4: тут є чіткість виконання команд, але тут також є комфорт. Причому тут навіть більше комфорту – завдяки збільшеній колісній базі та розмірам загалом. Різноманітні нерівності електромобіль Volkswagen ID.6 долає майже без коливань кузова, лише з приємною м’якістю. Та, на диво, відчутним й гулким «шльопанням» шин…

Ось саме так: вібрацій, ударів, поштовхів немає – а певний глухий звук є. Так і хочеться додати звукоізоляції колісним аркам. При тому, що у решті електромобіль Volkswagen ID.6 Crozz дуже тихий. А ще – на диво маневровий. Легке кермо робить «довгі» 3,5 оберти від упору до упору, але ж вивертає передні колеса під таким кутом, що майже 5-метровий кросовер розвертається неначе той компактний хетчбек!

Зауважте: я не сказав «гарячий хетчбек». Потужності у 204 к.с. електромобіля Volkswagen ID.6 просто «вистачає», але без будь-яких натяків на супер прискорення. Тут більше цінуєш плавність реакцій та нерозривну лінійність прискорення.

А ще цінуєш гарну рекуперацію, яка наче налаштовується під умови руху: інтенсивність рекуперації може змінюватись в залежності від обраного режиму (еко/комфортний/спортивний) або при виборі «В»-позиції на важелі під кермом. При цьому рекуперації ще й постійно «грає» при натисканні педалі гальм – але електрокар Volkswagen ID.6 зазвичай вгадує бажане.

Тестовий електромобіль представлений у комплектації PURE+: це означає платформу МЕВ, акумулятор ємністю близько 85 кВт*год., електродвигун потужністю 150 кВт (204 к.с.), крутний момент 310 Нм, задній привод. Ця версія має долати на повному заряді АКБ до 565 км; індикатор запасу ходу на 69% заряду показував 319 км; водночас бортовий комп’ютер оптимістично прогнозував навіть 601 км після повної зарядки – тобто, «істина десь поруч». А ось динаміка до «сотні» вже точно визначена: маємо 9,1 секунди з урахуванням двох дорослих людей в салоні.

Варто відзначити, що існують й інші версії Volkswagen ID.6 Crozz за технікою: наприклад, з двома електромоторами (сумарно близько 300 к.с.) та повним приводом. Проте до нас зазвичай возять саме такі, як представлено в статті.

Аналогічно і з комплектацією. Найчастіше такі електромобілі пропонуються в одній, але майже максимальній комплектації: панорамний скляний дах, роздільний «клімат», підігрів сидінь та керма, камера заднього огляду, LED-фари, купа систем безпеки, адаптивний «круїз», салон з оздобленням шкіра/екошкіра.

Електромобіль Volkswagen ID.6 зазвичай має повну комплектацію, яка містить все або майже все, що хочуть отримати покупці. Отже: великий розмір та акумулятор, один електромотор та задній привод, гарна комплектація – й скільки за все це просять? Електрокар Volkswagen ID.6 Crozz, як в статті, пропонується за 1,45 млн грн або $39 тис. Для розуміння: у цієї ж компанії-продавця, електромобіль Volkswagen ID.4 Crozz зі схожою технікою коштує близько 1,2 млн грн або $31,5 тис.

Отже: для кого створено Volkswagen ID.6 Crozz?

Для тих, кому замало варіанту Volkswagen ID.4: причому одразу йдеться як про запас простору в салоні та кількість місць, так і про відчуття «великого автомобіля» (електромобіля) загалом. Трапляються випадки, коли електромобіль Volkswagen ID.6 обирають та купують не стільки за кількість місць, скільки саме за це відчуття – тут є запас простору, тут «не тисне» навіть самим габаритним людям.

Крім того, зважайте на певний рівень ексклюзиву: модель Volkswagen ID.4 зустрічається вже досить часто, а ось «шістка» більш рідкісна. Нарешті, не забувайте про комплектацію на рівні максимальних версій Volkswagen ID.4 – тобто виходить «все включено», електромобіль обрано й куплено, ось і питання закрите. Сподіваюсь, як питання і загалом по статті. Тепер ви будете розуміти різницю між ID.4 та ID.6 – які наче такі схожі, але ж водночас такі різні.

Електромобіль надано – компанією NIKO-EXPERT


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: