
Здається, величезний асортимент в онлайн-магазині змусив Amazon вдатись до дивних оновлень — відтепер застосунок Amazon Shopping надаватиме перелік товарів, які компанія не продає.
Нова функція працює в беті й доступна в результатах пошуку, де серед переліку недоступних товарів в Amazon також будуть посилання на сайти брендів, де їх таки продають.
«Коли клієнти, які мають доступ до бета-версії, шукають бренд та/або товар, ми показуємо відповідні продукти, знайдені в магазині Amazon, а також виділяємо продукти, які не продаємо, але які доступні безпосередньо на вебсайті іншого бренду», — кажуть в компанії (через The Verge).
Під час натискання на позначку з товаром Amazon видасть сповіщення, що ви залишаєте її магазин і після підтвердження спрямує вас на сторонній сайт.
Amazon вже давно став відомим, як магазин, який, здається, продає абсолютно все, тому і справді застосунку буде легше перерахувати чого в ньому немає. Однак, скоріш за все, функція запущена через те, що компанія отримає певний процент від брендів за переходи на їхні сайти — утім про це в релізі не розказали.
Віцепрезидент Amazon Раджив Мехта зазначив, що нова функція розроблена, щоб розширити вибір і «зробити покупки зручнішими для клієнтів». Наразі випробувати нову можливість в беті може обмежена кількість користувачів зі США в застосунку Amazon Shopping на iOS та Android, але якщо відгуки будуть позитивними, то доступ розширять.
Нагадаємо, що у листопаді компанія запустила онлайн-магазин Amazon Haul, який пропонує товари по $10-20 чи менше, в намаганнях зрівнятись з популярним китайським застосунком Temu, а вже у грудні імперія електронної комерції Amazon розширилась продажем автомобілів — на сайті запрацювала бета-версія категорії Amazon Autos.
Геймер придбав нову PlayStation 5 на Amazon, але отримав PS3 у «пошарпаній» коробці PS4
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: