2021 став рекордним для материнської компанії Google — Alphabet. Тоді річний виторг досяг $257 млрд. Новий рік виявився для компанії менш вдалим: попри зростання доходів у першому кварталі на 23%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року, зросли й витрати.
Чистий прибуток скоротився до $16,4 млрд проти $17,9 млрд минулого року, йдеться у документах компанії. Витрати на дослідження та розробки зросли більш ніж на $1 млрд у порівнянні з першим кварталом 2021 року, збільшившись з $7,485 млрд до $9,1 млрд. New York Times зазначає, що минулого року компанія отримала прибуток у розмірі $4,8 млрд, а в У першому кварталі 2022 року зафіксувала збиток у розмірі $1,07 млрд.
Google’s Q1 revenue:
2022: $68.0 billion
2021: $55.3 billion
2020: $41.2 billion
2019: $36.3 billion
2018: $31.1 billion
2017: $24.8 billion
2016: $20.3 billion
2015: $17.3 billion
2014: $15.4 billion
2013: $12.9 billion
2012: $10.6 billion
2011: $8.6 billion
2010: $6.8 billion— Jon Erlichman (@JonErlichman) April 26, 2022
Найбільш успішним залишається пошуковий бізнес Google, який приніс $39 млрд, що значно більше ніж результат першого кварталу 2021 року з $31 млрд. Загальний рекламний бізнес, включаючи пошук, YouTube та різні рекламні мережі, у першому кварталі зміг залучити $54 млрд.
Виросли й доходи від реклами на YouTube – $6,86 млрд, але загальне зростання сповільнилося. Минулого року він був 30%, але цього року лише 20%. Компанія намагалася конкурувати з TikTok, розширивши підтримку Shorts для творців та глядачів, але зростання не виправдало очікувань аналітиків, і ціни на акції впали приблизно на 7%.
«У першому кварталі спостерігалося значне зростання у пошуку та хмарі, зокрема, які допомагають людям та підприємствам у міру продовження цифрової трансформації. Ми продовжимо інвестувати у відмінні продукти та послуги, а також створювати можливості для партнерів та місцевих спільнот у всьому світі».
Генеральний директор Google та Alphabet Сундар Пічаї
У розмові з інвесторами Пічаї згадав інвестиції в YouTube Shorts, щоденна кількість переглядів яких досягла 30 мільярдів, що вчетверо більше, ніж рік тому, і що компанія в першу чергу зосереджена на створенні відмінного досвіду. Він спеціально розповів про плани переробленого інтерфейсу YouTube, який надасть глядачам більше контролю та можливість залишати коментарі під час перегляду на підключеному телевізорі, а також розширену підтримку короткометражних фільмів. Також сервіс скоротить значну частину свого підрозділу створення оригінального контенту YouTube Originals.
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: