Новини Ігри 21.11.2023 о 09:43 comment views icon

Вийшов патч Starfield, який додав апскейлінг Nvidia DLSS

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Вийшов патч Starfield, який додав апскейлінг Nvidia DLSS

У вересні Starfield на ПК вийшла у не найкращому стані: без офіційної підтримки масштабування DLSS або XeSS, без елементів керування HDR, і низькою продуктивністю — особливо на відеокартах Nvidia та Intel. Оновлення Starfield 1.8.86 має на меті розв’язати низку цих проблем.

Огляд Starfield: наукова фантастика, на яку ми заслуговуємо

Однією з найбільших змін для власників відеокарт Nvidia є офіційне включення DLSS 2 та DLSS 3, для реконструкції зображення та генерації кадрів відповідно, повідомляє Eurogamer. Дивно, але поки DLSS використовує стандартну номенклатуру Nvidia (якість, збалансованість, продуктивність), FSR-скейлінг (для карт AMD) все ще використовує повзунок роздільної здатності у відсотках.

Продуктивність гри також помітно покращилася. На Ryzen 7 7800X3D, помічено 20% приріст продуктивності під час проходження Акіла-Сіті — це можна пояснити кращим завантаженням процесора, оскільки використовується більше ядер, і кожне ядро використовується більш інтенсивно. (Втім, зберігаються стрибки частоти кадрів, що має стати метою подальших дій Bethesda).

Курс English For Tech course від Enlgish4IT.
Лише 7 тижнів по 20-30 хвилин щоденного навчання допоможуть вам подолати комунікативні бар'єри. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Дійзнайтеся більше

Окрім апаратних змін, Bethesda також втілила перелік геймплейних покращень та виправила помилки у квестах.

Відео: Тодд Говард розповідає про свою спадщину в Bethesda — від «Термінатора» до Starfield


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: