Новини Ігри 17.05.2023 о 18:53 comment views icon

YouTube пропонує малолітнім геймерам ролики про реальну зброю – дослідження

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

Розділ Ігри виходить за підтримки?

Згідно з дослідженням некомерційної групи Tech Transparency Project (TTP), алгоритм YouTube пропонує дітям, які захоплюються іграми, ролики з реальною зброєю.

Дослідники створили чотири нові облікові записи на YouTube, видаючи себе за двох 9-річних та двох 14-річних хлопчиків. Всі облікові записи переглядали плейлисти з контентом про популярні відеоігри, такі як Roblox, Lego Star Wars, Halo та Grand Theft Auto та відстежували рекомендації протягом 30 днів.

«Дослідження показало, що YouTube рекомендував контент про стрілянину та зброю всім обліковим записам, але набагато більше – користувачам, які переглядали відео з рекомендацій. Ці відео включали сцени масових розстрілів, демонстрації того, яку шкоду людському тілу може завдати вогнепальна зброя та практичні посібники з перетворення пістолета на автоматичну зброю».

При цьому деякі рекомендовані відео порушують власні правила YouTube. Деякі з цих відео було монетизовано за допомогою реклами.

Представник YouTube у відповідь порекомендував використовувати програму YouTube Kids та вбудовані у неї засоби нагляду – вони «створюють безпечніший досвід для дітей та підлітків».

«Ми вітаємо дослідження наших рекомендацій та вивчаємо нові способи залучення академічних дослідників для вивчення наших систем. Але, аналізуючи методологію цього звіту, нам важко зробити однозначні висновки. Наприклад, дослідження не дає контексту того, скільки всього відео було рекомендовано для тестових облікових записів, а також уявлення про те, як були налаштовані тестові облікові записи, у тому числі чи застосовувалися інструменти контрольованого досвіду YouTube».

Це не перша спроба TTP вплинути на контент YouTube. Компанія витратила роки на боротьбу з «граничним»  контентом: відео, які не порушують правила сервісу безпосередньо, але небажані для рекомендацій.

YouTube заробляє гроші на «кліматичній брехні‎» — у роликах з дезінформацією про зміни клімату все ще показують рекламу

Онлайн-курс UI/UX designer від Mate academy.
Навчайтесь на онлайн-курс повного дня UI/UX designer та легко заходьте в IT! Допомагаємо з працевлаштуванням!
Отримати знижку на курс

Джерело: Engadget

Розділ Ігри виходить за підтримки?

Компанія LG Home Entertainment є визнаним новатором в галузі телевізорів і аудіовідеосистем. LG пропонує покращений досвід домашніх розваг завдяки відзначеним нагородами OLED-телевізорам і телевізорам QNED LED на інноваційній платформі WebOS Smart TV. Прагнучи надати споживачам першокласний користувацький досвід, вся продукція LG для домашніх розваг розроблена з урахуванням екологічної стійкості, починаючи від виробництва і закінчуючи утилізацією.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: