Новини

Завершальний епізод першого сезону “Дому дракона” залучив 9,3 мільйона глядачів — це рекорд для HBO з часів “Гри престолів”

Завершальний епізод першого сезону “Дому дракона” залучив 9,3 мільйона глядачів — це рекорд для HBO з часів “Гри престолів”

За даними Warner Bros. Discovery (WBD), серіал “Дім дракона” зібрав 9,3 мільйона глядачів після виходу в ефір фінального епізоду в неділю, 23 жовтня. До цієї кількості входять користувачі, які дивилися епізод під час усіх чотирьох трансляцій на кабельному каналі HBO, та глядачі нічних трансляцій HBO Max.

Таким чином, 10-й епізод під назвою “Чорна королева”/ The Black Queen став фіналом серіалу HBO, який переглядали найбільше – з того часу, як остання серія восьмого сезону “Гри престолів” зібрала 19,8 мільйона глядачів у 2019 році. Однак “Дім Дракона” не зміг побити власний рекорд переглядів у 10,2 мільйона глядачів у другому епізоді шоу.

До цього WBD лише двічі публікував загальну кількість глядачів приквела “Гри престолів”. Компанія повідомила про 9,99 мільйона глядачів після виходу першої серії в серпні, що надало шоу звання “прем’єри з найбільшими переглядами за всю історію HBO” (до того, як другий епізод зібрав на 2% більше).

WBD відмовився повідомити точні цифри для 3-9 епізодів, хоча вимірювання Nielsen (яке не враховувало HBO Max) показало падіння переглядів після епізоду 3 (2,5 мільйона глядачів у порівнянні з 3,2 мільйонами у першому епізоді та 3,5 мільйонами у другому; 2,4 млн у восьмому епізоді та 2,2 млн у 9-му).

Курс
МЕНЕДЖЕР ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ
Ставайте затребуваним фахівцем та отримуйте свій офер мрії.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
manager

Warner Bros. Discovery підтвердив, що загальна аудиторія кабельного та потокового мовлення зросла на 5% у 4 епізоді, на 3% у п’ятому та на 3% у шостому (компанія відмовилася ділитися будь-якою інформацією про кількість глядачів 7-9 серій).

Інші доступні дані про активність глядачів на HBO Max взяті зі щотижневого рейтингу потокового мовлення Nielsen. Цифри вказують на сукупні перегляди серіалу в період з понеділка по неділю, а не за серіями (рейтинг публікується з місячною затримкою, а це означає, що останній звіт включає лише перші шість епізодів “Дому дракона”).

Проте звіт Nielsen показав 327 мільйонів хвилин переглядів на HBO Max в перший тиждень, 741 мільйон хвилин у другий, 781 мільйон хвилин у третій, 1,02 мільярда хвилин на четвертий, 960 мільйонів хвилин на п’ятий та 1,01 мільярда хвилин перегляду на шостому тижні.

Завдяки багаторічному фандому франшизи та, можливо, найбільшій маркетинговій кампанії HBO, прем’єра “Дому дракона” зібрала майже 10 мільйонів глядачів, що значно випередило прем’єру серіалу “Гра престолів” 2011 року, оскільки останню подивилися лише 4,2 млн глядачів. Якщо порівнювати фінали перших сезонів двох шоу, то “Дім дракона” знову перемагає – “Гра престолів” завершила свою першу частину із 3,9 мільйонами глядачів.

Зібрати таку кількість глядачів перед екранами вдалося всупереч тому, що фінальний епізод “Дому дракона” з’явився на нелегальних торрент-сайтах  буквально за кілька днів до його виходу в ефір. У HBO припустили, що витік стався від партнера-дистриб’ютора в Європі, на Близькому Сході або в Африці, і розгорнули активну кампанію з відстеження та вилучення копії з Інтернету.

Спіноф “Гри престолів” заснований на книзі Джорджа Мартіна “Вогонь і кров”, що розповідає про будинок Таргарієнов приблизно за 200 років до подій оригіналу. У серпні HBO повідомив, що продовжує серіал “Дім дракона” на другий сезон. Загалом розробляється як мінімум сім спінофів “Гри престолів” (чотири сценарії — три анімаційні).

Джерело: Variety


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: