Браузер Google Chrome виправлятиме помилки в іменах сайту, які вводяться в рядку пошуку. Це має допомогти користувачам одразу досягати бажаних сайтів, замість зайвої навігації на сторінці пошукової видачі Google, як зараз відбувається, якщо ввести URL невірно.

Chrome тепер намагатиметься виправити помилки в URL-адресі, наприклад якщо ввести ninteendo.com, вискочать пропозиції автозаповнення з правильним написанням іменем сайту, передає The Verge. Автодоповнення в рядку пошуку має стати розумнішим, пропонуючи сайт на основі ключових слів, а не здогадуватися, яку URL-адресу вводять (якщо ввести flights, Chrome може передбачити, що ви хочете перейти на Google Flights, тоді як раніше пропонувалися пошукові запити, що включають це слово. Обіцяють, що це працюватиме й із сайтами, які не належать Google). Chrome також зможе шукати у закладках і файлах користувача.
З точки зору Google це доволі дивно, бо це означатиме менший трафік на головному сайті Google з результатами пошуку. На одруківки припадає величезна кількість пошукових запитів. У минулому команда розробників Chrome відмовлялася від подібних функцій саме через те, що вони можуть зменшити кількість пошукових запитів Google.
Але зараз політика змінилася. По-перше, компанія втягнута в антимонопольний позов, який стверджує, що Google є монополістом у сфері пошуку і зловживає своєю владою коштом споживачів. По-друге, оскільки Google впроваджує штучний інтелект за допомогою Search Generative Experience, який, за словами генерального директора Сундара Пічаї, є майбутнім пошуку, кожен запит став буквально дорожчим для Google, оскільки йому доводиться звертатися до своїх великих мовних моделей, щоб отримати відповіді на запити.
Багато з цих навігаційних пошукових запитів все одно не містять реклами, тож Google, ймовірно, більше не проти направляти користувачів одразу на ті сайти, які їм потрібні та покращити користувацький досвід Chrome, який є складовою частиною успіху Google.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: