
У тиждень, що передував «Чорній п’ятниці» (цьогоріч вона припала на 29 листопада) клієнти ПриватБанку оплатили безготівково в мережі еквайрингу банку 68,5 млн покупок на суму понад ₴23,7 млрд (зростання на 22,5% у порівнянні з роком тому).
Протягом тижня розпродажів послугою «Оплата частинами» оплатити 79,7 тис. товарів на суму ₴1,3 млрд — на 11% більше, ніж торік. Найчастіше на виплат купували павербанки та зарядні станції, меблі, смартфони, іншу електроніку й побутову техніку, а середня вартість покупки становила ₴16 361.
Безпосередньо на «Чорну п’ятницю» клієнти ПриватБанку здійснили 10,8 млн покупок, витративши рекордні ₴4 млрд — на 22% більше, ніж у 2023 році. В топі продажів були супермаркети й магазини електроніки. При цьому банк звітує про новий рекорд придбання товарів на виплат у цей день, який на 38% перевищив торішні показники — кількість покупок перевищила 14 тис. одиниць, за які сплатили загалом ₴236 млн.
Нагадаємо, що згідно з аналізом Forbes Ukraine середній чек українців на «Чорну п’ятницю» стартував від ₴5000, а у топі продажів опинились смартфони й телевізори. Натомість опитування Viber, проведене напередодні Чорної п’ятниці, показало, що 64% громадян не вірять у знижки в цей період, але третина планує придбати одяг і лише 12% — ґаджети.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: