Новини Україна 23.12.2022 о 18:12 comment views icon

«Київстар» інвестує 50 млн грн у безперебійне живлення «Домашнього інтернету» — впродовж зими планують покрити 10+ тис. багатоквартирних будинків

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

«Київстар» поділився інвестиційним планом щодо «Домашнього інтернету» — оператор повідомив про готовність інвестувати 50 млн грн у модернізацію власної мережі фіксованого інтернету. Ці кошти витратять на закупку і встановлення модулів безперебійного живлення, що дозволить мережевому обладнанню працювати автономно під час вимкнень електрики.

Монтажні роботи триватимуть впродовж зими — зрештою планують покрити безперебійниками (ДБЖ) понад 10 тис. багатоквартирних будинків. В «Київстарі» зауважують, що встановлення ДБЖ відбувається поетапно “залежно від можливості закупівлі та надходжень цього дефіцитного обладнання”.

Водночас оператор закликає абонентів, які мають у своєму розпорядженні зайві модулі безперебійного живлення та готові ними поділитися для резервування сервісу за своєю адресою — заявки можна надсилати на пошту [email protected] або за телефоном 0 800 300 460.

Базові характеристики необхідного ДБЖ:

  • Вихідна напруга 220В/240В;
  • Батарея – 1 x 12 В / 9 А*г;
  • Відсутність функції Green mode, тобто вимкнення ДБЖ при низькому
    споживанні;
  • Має мати функцію автоматичного запуску при відновленні світла;
  • Рівень споживання комутатора на годину — близько 20 Вт.

Оператор також звертається до представників ОСББ, ЖЕКів, компаній-управителів та комерційних установ, які розміщені в житлових будинках, з проханням сприяти електроживленню обладнання компанії — через перемикання обладнання на зарезервовані лінії електропостачання в будинку, за допомогою власних генераторів, акумуляторів чи інших джерел альтернативного живлення. Все це може суттєво збільшити автономність мережевого обладнання та довше залишатися зі швидкісним інтернетом під час віялових чи стабілізаційних відключень електроенергії.

В «Київстар» зазначають, що паралельно з закупівлею та монтажем ДБЖ модернізують оптичну мережу, що своєю чергою нівелює вплив сусідніх будинків. За словами керівника департаменту фіксованого зв’язку компанії Сергія Сухорука, оператор інвестував вже понад 600 млн грн в забезпечення базових станцій потужними акумуляторами та генераторами.

Детальніше ознайомитись з тим як влаштована мережа «Домашнього Інтернету» можна у відео за посиланням.

Онлайн-курс Digital Marketing від Mate academy.
Станьте високооплачуваним спеціалістом завдяки курсу Digital Marketer та почніть карʼєру в IT з нуля.
Отримати знижку на курс

***

Раніше — відразу після перших вимкнень електрики через цілеспрямоване знищення росіянами енергетичної інфраструктури України, кілька інтернет-провайдерів в різних містах України почали оснащувати своє обладнання в багатоквартирних будинках ДБЖ. Як показує досвід, це дозволяє отримати від 2 до 6 годин залежно від умов. Ясна річ, клієнтське обладнання (домашній маршрутизатор, ноутбук) при цьому також мають бути забезпечені автономним живленням. І «Київстар», хоча й входить в трійку найбільших інтернет-провайдерів та має значно більші ресурси, ніж дрібні місцеві провайдери, досі не особливо квапився зі встановленням ДБЖ.

З власного досвіду можу сказати, що ще у листопаді зі співмешканцями будинку неодноразово зверталися до «Київстару» та навіть пропонували власний ДБЖ, щоб обладнання оператора в нашому будинку могло працювати ще якийсь час під час вимкнень (батарею в ДБЖ також треба заряджати) та склалося враження, що компанія просто не зацікавлена в цьому від слова зовсім. Спочатку у техпідтримці обіцяли направити своїх фахівців, та ніхто так і не прийшов. Зрештою в підтримці «Київстару» повідомили, що поки не надають таку послугу, а нас поставлять в чергу і як тільки, так зразу. Звісно, це тільки один будинок в обласному центрі західної України, проте мій досвід видався повним розчаруванням. Хочеться сподіватися, що з цією новою ініціативою справи у «Київстару» в цьому напрямку підуть значно краще.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: