Новини Авто 07.11.2023 о 10:52 comment views icon

Не такі вже й роботизовані: автономні таксі Cruise покладаються на допомогу людини кожні 6-8 км

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Не такі вже й роботизовані: автономні таксі Cruise покладаються на допомогу людини кожні 6-8 км

Компанія має спеціальну команду дистанційної допомоги, яка перехоплює керування автівками час від часу.

«Автономні таксі Cruise отримують дистанційну допомогу у середньому у 2-4% часу в складних міських умовах. Це вже досить мало, тому подальша оптимізація не принесе великої економічної вигоди», — заявив гендиректор та засновник Cruise Кайл Фогт у відповідь на звинувачення компанії у залученні людей до керування роботаксі. 

Після ДТП, яке сталося 2 жовтня у Сан-Франциско, у результаті якого постраждав пішохід, у Cruise забрали дозвіл на роботу і компанія припинила усі безпілотні поїздки у Каліфорнії.

Водночас Департамент автомобільних транспортних засобів заявив, що автівки Cruise «небезпечні для експлуатації», а компанія «неправильно представила‎» їхню безпечність. Регулятор також звинуватив компанію General Motors в тому, що вона не показала повного відео зіткнення, коли інше авто збило пішохода, на якого згодом наїхало роботаксі Cruise, що рухалось позаду.

В Cruise стверджували, що їхнє роботаксі «агресивно загальмувало перед ударом через те, що виявило зіткнення», а згодом спробувало з’їхати й протягнуло пішохода приблизно на 6 метрів.

Команда дистанційної допомоги

У статті New York Times від минулого тижня стверджується, що працівники Cruise втручалися в роботу роботаксі кожні 4-8 кілометрів. Фогт пояснив, що ця статистика посилається на частоту того, як роботаксі ініціюють сеанс дистанційної допомоги.

«Багато ситуацій вирішуються самим авто ще до того, як буде залучена допомога людини. Багато сеансів — це швидкі запити на підтвердження (можна продовжити?), які вирішуються за секунди. Деякі з них займають більше часу».

Представник Cruise згодом написав в електронному листі, що сеанс «віддаленої допомоги» запускається приблизно кожні 6-8 км, а не кожні 4-8 км.

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Ithillel.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест

«Часто безпілотне авто проактивно ініціює їх, перш ніж впевнитись у тому, що йому знадобиться допомога. Наприклад, коли на прогнозованому шляху є якась перешкода (будівельні блоки або об’їзди), або якщо йому потрібна допомога з ідентифікацією об’єкта», — пише представник Cruise.

У понад 98% сеансів людина з центру дистанційної допомоги Cruise надає відповіді на запити авто протягом 3 секунд.

«Консультанти з центру дистанційної допомоги проходять перевірку досвіду та водіння, а також повинні пройти двотижневу комплексну підготовку, яка складається з навчання в аудиторії, вправ на основі сценаріїв, спостереження в реальному часі та оцінювання на основі знань. Консультанти також проходять додаткове навчання щоразу, коли з’являється нова функція чи оновлення. Для забезпечення високої ефективності проводяться регулярні перевірки, оновлення та аудити».

Щодо співвідношення, то на 15-20 безпілотних автомобілів припадає 1 дистанційний помічник.

У Cruise відмовились надати інформацію щодо того, чи був залучений дистанційний працівник під час аварії 2 жовтня

«Ми ініціювали перевірку інциденту третьою стороною і також працюємо з Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху над їхнім розслідуванням. Ми дочекаємося висновків цих перевірок, перш ніж давати подальші коментарі».

Минулого місяця General Motors повідомила, що втратила приблизно $1,9 мільярда на Cruise за перші дев’ять місяців цього року, включно з $732 мільйонами лише за третій квартал.

Джерело: CNBC


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: