Конкуренція в сучасній індустрії розваг інколи отримує досить дивні та незвичні форми. Ми вже звикли, що виробники ігрових консолей або ігрові магазини вдаються до використання схеми ексклюзивів – коли гра певний час доступна лише на одному майданчику, перш ніж стане загальнодоступною. І цю практику тепер також намагаються перенести на ігрові сервіси.
Нещодавні слухання у справі FTC проти Microsoft поступово розкривають підноготну ігрового бізнесу. Ми вже писали, як Sony випадково розкрила інформацію про вартість розробки своїх ексклюзивних ігор для PlayStation. Можна сказати, що Sony «платить» за те, щоб цікаві ігри не виходили на конкуруючих платформах. Своєю чергою глава Microsoft Сатья Наделла каже, що залюбки відмовився б від консольних ексклюзивів, якби не Sony, яка має більшу частку ринку та активно використовує цю практику.
The un-redacted Sony document also says Microsoft has signed Day One Xbox Game Pass deals for games that block that same game from releasing on competing subscription services
— CharlieIntel (@charlieINTEL) June 28, 2023
Однак Microsoft не хоче відставати від свого конкурента й також запроваджує обмеження на розповсюдження ігор на платформі PlayStation. Наприклад, майбутня гра про Індіану Джонса від авторів Wolfenstein стане ексклюзивом для Xbox та ПК. Але це ще не все. Як свідчать невідредаговані документи Sony, Microsoft підписувала угоди про вихід ігор в Xbox Game Pass в перший день, які блокують вихід тієї ж гри в конкуруючих сервісах підписки.
«Microsoft купила Bethesda, щоб Starfield не став ексклюзивом PlayStation» — Філ Спенсер
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: