Під час рекламної кампанії нових планшетів iPad Pro компанія Apple «промахнулася» з випуском ролика «Crush!», у якому гідравлічний прес знищив багато предметів, що мають відношення до творчості. Відео обурило спільноту, компанії довелося вибачатися. Samsung, найбільший конкурент, «потролив» Apple іншим роликом, який називається «UnCrush» і є рекламою планшета Galaxy Tab S9 Ultra.
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024
На відео дівчина знаходить серед уламків розбиту гітару, починає грати на ній за нотами з Tab S9 Ultra та наспівувати. На екрані можна побачити слоган «Творчість не можна зламати» («Creativity cannot be crushed»), назву планшета та лого Samsung. Дія відбувається у приміщенні, схожому колірною гамою з відео Apple. У підписі Samsung каже: «Ми ніколи не знищимо творчість» («We would never crush creativity»). Оригінальне відео Apple:
Samsung жартує над Apple вже не вперше. У 2018 році компанія висміяла «чубчик» — виступ для камери на екрані, який з’явився в iPhone X. Іронічно, що на екрані планшеті Samsung з ролика «UnCrush» — такий самий «чубчик».
Apple — ні, Samsung можна. Південна Корея заборонить iPhone для військових через небезпеку
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: