Новини Авто 26.08.2024 о 16:41 comment views icon

Цінові війни: лише 2 з понад 30 китайських виробників електромобілів отримують прибуток

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

Цінові війни: лише 2 з понад 30 китайських виробників електромобілів отримують прибуток
Sourсe: CNBC
Розділ Технології виходить за підтримки

На електромобілі припадає більш ніж половина продажів нових автомобілів у Китаї, але переважна більшість брендів працює собі у збиток, продаючи електричні авто. Це наслідок жорстокої цінової конкуренції.

Фактично зараз в Китаї лише дві компанії з продажу електромобілів є прибутковими: BYD та Li Auto. Інші понад 30 китайських автовиробників працюють у збиток.

При цьому три виробники електромобілів, які вже оприлюднили фінансові звіти за другий квартал – Xpeng, Zeekr Intelligent Technology і Leapmotor – повідомили про загальний збиток у 42,9 млрд юанів ($6 млрд). Хоча збиток скоротився на 20% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, це викликало нові занепокоєння, що подальші знижки можуть завдати шкоди галузі.

«Час працює проти багатьох компаній, оскільки їм потрібно вижити в жорстокій ціновій війні», — сказав Девід Чжан, генеральний секретар International Intelligent Vehicle Engineering Association. «Коли у них закінчаться гроші на тлі великих збитків, автовиробникам доведеться згорнути свій бізнес».

Для прикладу, відомий постачальник електроніки Xiaomi, який успішно дебютував на ринку електромобілів у березні, заявив минулого тижня, що потрібен деякий час, перш ніж його нова сфера бізнесу принесе прибуток. Це пов’язано з величезними витратами на розробку та маркетинг. Перша серійна модель компанії, SU7, є одним із найбільших хітів року. Минулого кварталу Xiaomi передала 27307 SU7 покупцям при ціні від 215900 юанів (приблизно $30300). Збиток на кожному авто може сягати 68000 юанів (приблизно $9500) при плановому обсягу продажів 60 тис. одиниць у 2024 році. У фінансовому звіті Xiaomi заявила, що планує постачання електромобілів у розмірі 120 тис. одиниць за весь рік.

Щоб досягти цільових обсягів продажів, компанії згодні знижувати ціни та приваблювати потенційних покупців знижками. Виробники електромобілів стикаються з дилемою – або втрачати частку ринку, зберігаючи ціни, або втрачати прибутки, збільшуючи обсяги збуту.

У лютому BYD, найбільший у світі виробник електромобілів, знизив ціни майже на всі свої автомобілі на 5-20%. Після цього ціни на 50 моделей різних брендів впали в середньому на 10%, повідомляє Goldman Sachs у квітневому звіті. За підрахунками аналітиків, прибутковість усієї китайської індустрії електромобілів може стати негативною цього року, якщо BYD знизить ціни ще на 7% (приблизно $1450).

Джерело: SCMP

Розділ Технології виходить за підтримки

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украі‌нською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи‌ та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: