
Клікбейт неприємний тим, що дезінформує щодо справжнього змісту повідомлення. На YouTube це поширене явище і Google розпочинає з ним боротьбу.
«Протягом наступних місяців» боротьба з клікбейтом в YouTube розпочнеться з Індії. Google має на увазі випадки, коли назва або ескіз відео містить обіцянки чи твердження, яких немає в самому відео, особливо якщо їдеться про екстрені новини та поточні події.
«Через це глядачі можуть почуватися обдуреними, розчарованими або навіть введеними в оману, особливо в моменти, коли вони заходять на YouTube у пошуках важливої чи актуальної інформації».
Щоб дати час творцям контенту, Google почне з видалення вмісту, який на погляд компанії містить клікбейт, без винесення попереджень. Початково пріоритет у «примусовому виконанні правил» віддаватимуть новим відео.
Оголошення Google дуже коротке і не конкретизує багатьох моментів. Невідомо, як точно класифікуватимуться «новини та поточні події» — чи відноситься до них, наприклад, спорт, або інші тематичні новини. також не зрозуміло, як саме відбуватиметься перевірка — з огляду на мільйони відео навряд йдеться про перегляд людьми.
Також невідомо, коли нова політика YouTube пошириться на інші регіони або коли стане більш жорсткою. Ймовірно, посилення боротьби з клікбейтом вимагатиме додаткових інструкцій від Google.
YouTube тестує голосові відповіді на коментарі від творців контенту
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: