Новини Технології 16.08.2023 о 11:31 comment views icon

До побачення, телебачення. Лінійне ТБ офіційно поступається в боротьбі за глядача стримінгам, TikTok та YouTube

author avatar

Катерина Даньшина

Авторка новин

Розділ Технології виходить за підтримки

На лінійне телебачення в США припадає менш як 50% телепереглядів, згідно з новим звітом Nielsen.

Приблизно два роки тому Nielsen почала використовувати новий показник для вимірювання того, як люди витрачають час на перегляд телевізора: у ньому вбудовані сегменти для телевізійних трансляцій, кабельного телебачення, потокового передавання та категорія «Інше», що враховує людей, які використовують ігрові консолі та медіаплеєри. 

Згідно з останнім звітом, з урахуванням цього показника, перегляди телебачення впали приблизно на 1% з червня 2023 року по липень 2023 року, тоді як категорія «‎Інше» зросла на 1% за той самий період.

Утім, якщо порівнювати зі статистикою річної давнини – різниця відчувається більше. Використання, наприклад, кабельного ТБ впало аж на 12,5% з минулого року.

Водночас липень став рекордним завдяки YouTube та Netflix, які разом отримали майже стільки ж часу глядачів, як телетрансляції. Категорія «‎Інше» стабільно зростала протягом останніх 3 місяців, хоча знизилась на відсоток у порівнянні з аналогічним періодом торік. 

 

 

 

Тенденцію підтверджують й останні дані Leichtman Research, які свідчать про те, що провайдери платного телебачення втратили загалом приблизно 1,73 мільйона абонентів у другому кварталі 2023 року (кабельне ТБ втратило 925 000 передплатників).

«Ми вважаємо, що всі показники лінійного телебачення погані», — сказав медіааналітик Macquarie Тім Нолле.

Деякі керівники в галузі, як-от Рід Гастінгс з Netflix, уже багато років прогнозують смерть лінійного телебачення, торік він навіть назвав офіційну дату – 2032 рікБоб Айгер також нещодавно висловився про те, що лінійні канали компанії «‎можуть бути не основними для Disney», посилаючись на зниження кількості передплат на кабельне телебачення. 

Традиційне телебачення конкурує не тільки з Disney Plus, Netflix і Max – є ще YouTube, TikTok та інші платформи, де блогери створюють контент швидше та дешевше, ніж NBC чи CBS. Тож звіт Nielsen навряд чи став сюрпризом, скоріше він підтвердив неминучу реальність традиційного ТБ. 

Джерело: The Verge

Розділ Технології виходить за підтримки

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украі‌нською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи‌ та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: